Divendres 19 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S’activa la campanya d’atracció d’empreses i talent al territori SolCar
Durant el mes d’agost, l’Agència de Desenvolupament local de Solsona i Cardona engega una campanya d’atracció d’empreses i talent al territori SolCar a través de les plataformes LinkedIn i Youtube que s’allargarà fins el mes de març de l’any vinent.
La iniciativa vol promocionar Solsona i Cardona com uns un llocs interessants per viure i treballar, Foto: Arxiu/ AjC

CATALUNYA CENTRAL / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/08/2020 11:56
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
La campanya preténdonar a conèixer el territori i les seves possibilitats a les empreses que volen créixer o que estan buscant un lloc on instal·lar-se, així com també a les persones que estiguin pensant en fer un canvi de vida, cap a un entorn més tranquil, més aprop de la natura, on poder gaudir amb més qualitat del temps d’oci i de la família.

Aquestes accions s’emmarquen dins el projecte innovador “Talent en xarxa al territori SolCar” a través del qual es pretén donar resposta a la manca de professionals amb què es troben les empreses per a determinats llocs de treball que són de difícil cobertura, promocionant el territori SolCar com un lloc interessant per viure i treballar, així com també per instal·lar-hi una empresa.

El Servei Connectem ofereix un servei d’intermediació laboral mitjançant el qual posa en contacte les empreses que cerquen nous professionals per al seu projecte empresarial amb els possibles candidats. Aquesta campanya vol millorar l’estratègia de captació de talent del Servei Connectem per tal de contribuir a què les empreses trobin els professionals que necessiten, clau per a la seva competitivitat i permanència al territori, afavorint la qualitat de vida de les persones que hi viuen, a través de l’ocupació.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]