Dijous 06 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Navàs, el caràcter de la terra
L’Ajuntament de Navàs edita un vídeo de promoció turística per posar en valor el seu patrimoni, cultura i oferta turística.
El poble de Navàs al Bages.

NAVÀS / Redacció  
20/08/2020 14:41
El CE Manresa rep l'Espanyol B en el primer partit de pretemporada al Congost
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
Visitar i conèixer els diferents nuclis del municipi, rutes de senderisme, allotjaments i hotels rurals, la gastronomia, el comerç, la història i el patrimoni vitivinícola són alguns dels objectius que es marca l’E·ns local en aquesta acció. Una campanya de promoció s’ha vist afectada per la pandèmia del COVID-19, i que n’ha minimitzat i endarrerit les seves accions.

El vídeo ha estat realitzat per l’empresa navassencs Koalitics, i havia de ser presentat fa uns mesos dins el marc de la inauguració de la remodelació de l’equipament cultural Sant Genís al nucli de Navàs.

L’audiovisual ens convida a visitar indrets i paisatges únics, per fomentar, donada la conjuntura actual el turisme interior. Palà de Torroella, Sant Cugat del Racó, El Mujal, Valldeperes o Castelladral són els nuclis que configuren aquest municipi de 84 km2, i vertebren paisatges als principals atractius de la Catalunya Interior com Montserrat, Cardona o els Pirineus.

La regidora de Turisme, Anna Rubio, agraeix en nom de l’Ajuntament de Navàs a tots els projectes i persones que han fet possible aquest treball. Més informació a turisme.navàs.cat



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARÀCTER DE LA TERRA   NAVAS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
ST. FRUITÓS
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
BAGES
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges

BAGES
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
SÚRIA
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
ST. FRUITÓS
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
El CE Manresa rep l'Espanyol B en el primer partit de pretemporada al Congost
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
Augmenta la probabilitat de fortes pluges que poden anar acompanyades de tempesta i pedra


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]