Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Sant Fruitós obre una línia de descomptes per menjar i per pernoctar al municipi
Aquesta línia per a la promoció de l’hoteleria i la restauració ofereix descomptes de 10€ per àpats en bars i restaurants i de 15€ per a dormir en hotels i habitatges turístics.
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages obre una línia de descomptes per menjar i per pernoctar al municipi.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/10/2020 16:33
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Del 19 d’octubre al 22 de novembre, totes les persones del municipi i de fora que vulguin realitzar un àpat o passar la nit a Sant Fruitós de Bages ho podran fer amb un descompte directe de 10€ en el cas del sector de la restauració, i de 15€ en el sector hoteler i d’habitatges turístics.

En el cas de bars i restaurants, el descompte de 10€ s’aplicarà als clients majors d’edat que realitzin una consumició mínima de 15€, i un descompte de 5€ més per cada menor que acompanyi l’adult (amb un màxim de 2 menors per adult). En el cas de les pernoctacions, ja sigui en hotels o habitatges turístics, s’aplicaran 15€ de descompte sempre hi quan el cost de l’allotjament sigui igual o superior als 50€.

L’Ajuntament ha destinat un total de 140.000€ a aquesta línia d’ajuts per tal de promocionar l’hoteleria i la restauració del municipi a través del consum dels veïns i veïnes del poble i també amb la voluntat de la captar nous clients de fora del municipi.

Per tal de poder accedir a aquests descomptes, els usuaris hauran de generar prèviament un codi de descompte a través de la APP mòbil de l’Ajuntament mitjançant la pestanya “descomptes”. Un cop s’hagi escollit l’establiment on es vol consumir, el dispositiu generarà un codi que s’haurà d’ensenyar a l’establiment en el moment de realitzar el pagament. Aquests codis tenen una validesa de 5 dies des que es generen fins al moment en que s’utilitzen a l’establiment, passat aquest temps, perden la seva validesa.

L’aplicació mòbil de l’Ajuntament es pot descarregar des de la PlayStore en els dispositius Android i des de la AppStore en els aparells iOS. En cas d’haver descarregat prèviament l’aplicació, caldrà actualitzar-la per tal de poder fer ús d’aquesta nova funcionalitat.

Aquesta nova línia d’ajuts projecte estava previst que es dugés a terme durant els mesos d’estiu però s’ha posposat a la tardor per tal de poder introduir millores que facilitin la gestió a les empreses que s’hi adhereixin. En aquest sentit, els establiments que hi participin podran liquidar els ajuts en diferents fases per tal d’agilitzar els pagaments per part de l’Ajuntament, s’estalvia paperassa prèvia i es podrà tenir un control del nombre de codis generats per consumir en cada establiment.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SALLENT
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
NAVARCLES
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura

BAGES
El Consell Comarcal dona veu als joves del Bages sobre Europa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa a Callús una nova Trobada de Dones del Bages
SÚRIA
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel obre el període de preinscripcions fins al 22 de maig
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]