Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

En Peyu pujarà a l’escenari del Kursaal aquest dissabte amb el seu monòleg ‘El gallardo español’
Es mantindran les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament i l’ús de mascareta durant les representacions.
En Peyu pujarà a l’escenari del Kursaal aquest dissabte.

Redacció  
02/10/2020 22:28
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
La sala gran del Kursaal acollirà dissabte a les 20:30h la presentació de l’espectacle ‘El Gallardo Español’ amb en Peyu, que portarà a Manresa el seu quart muntatge en solitari.

Després de 10 anys de teatre, combinats amb les seves aparicions a la ràdio i la televisió han anat definint un segell propi. Alguns l’han comparat amb Capri pel to sorneguer, altres l’etiqueten amb allò que en diuen el “català emprenyat”. El que és segur és que s’identifica amb un estil i una manera de fer que s’han acabat convertint en la seva marca.

En Peyu s’ha decantat pel camí fàcil aquest cop. Per no buscar-se més maldecaps, posa en escena un clàssic de la literatura castellana: ‘El gallardo español’ de Miguel de Cervantes. Espectacle íntegrament en castellà on l’escenari de l’etern conflicte entre moros i cristians serveix d’excusa per explicar una història d’amor prohibit. Peyu es carrega tot el pes de l’obra a l’esquena i és el mateix actor qui interpreta a tots els personatges: Alimuzel, Don Fernando, la princesa Arla... Salvant les distàncies, en Peyu fa a ‘El gallardo español’ el que feia Lluís Homar a ‘Terra Baixa’. Diem “salvant les distàncies” perquè ‘Terra Baixa’ no s’assembla gens a ‘El gallardo español’.

Les entrades per ‘El Gallardo español’ d’En Peyu tenen un preu de 20€ i de 18€ per als majors de 65 anys, menors de 25 i amb Carnet Galliner i es poden comprar tant a les taquilles com per internet a www.kursaal.cat. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament i l’ús de mascareta durant la funció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PEYU   KURSAAL   CULTURA   TEATRE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
MANRESA
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
CIRC
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]