Dimecres 06 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI domina des de l'inici i tomba l'Unicaja
Els bagencs van resistir l'embranzida final dels malaguenys i van sumar el segon triomf (86-90).
El BAXI Manresa domina des de l'inici i tomba l'Unicaja.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/10/2020 10:25
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
La Tallinn Health University of Applied Sciences i UManresa comparteixen els respectius models
S'obre la convocatòria del XIX Concurs Sons de la Mediterrània
L’Ajuntament de Solsona programa 17 noves visites als barris
El BAXI Manresa es va endur la segona victòria de la temporada, i ho va fer a la complicada pista de l'Unicaja de Màlaga (86-90). Els homes de Pedro Martínez van jugar un gran partit i van dominar des de l'inici davant un rival que va reaccionar massa tard i no va ser a temps de discutir el seu triomf. Dissabte a les 20:45 els bagencs rebran el MoraBanc Andorra al Nou Congost, on intentaran estrenar-se com a locals.

Els vermells van sortir a la pista millor que el seu adversari i, liderats per un Eatherton molt encertat, van dominar en tot moment en el marcador gràcies a la defensa, l'encert en el tir i en el domini del rebot. Un triple de Mason, que va poder reaparèixer, va tancar el primer quart amb deu punts de marge pels visitants (15-25).

En el segon els locals van posar-se les piles i van empatar a 25 en menys de dos minuts. No obstant, els manresans no es van posar nerviosos i van respondre amb un 0-9. Tot seguit va aparèixer Tabu, qui va liderar el seu equip i va tancar la primer part amb una cistella al darrer segon que posava els bagencs amb un còmode marge al descans (34-48).

A la segona meitat els vermells van seguir entonats ofensivament, i això els va permetre agafar una màxima diferència de divuit punts (46-64). Els andalusos van provar de reaccionar, però els jugadors de Pedro Martínez es van mostrar sòlids i van tancar el tercer quart amb el duel bastant ben encarrilat (58-73).

En els deu darrers minuts Mason i Tabu van ampliar des de la línia de tres punts l'avantatge visitant (64-81). Tot seguit, l'Unicaja va reaccionar i va ser capaç de situar-se a només quatre punts quan faltaven dos minuts pel final (84-88). Tot i això els manresans van saber sobreviure gràcies al bon nivell defensiu i a la seguretat en els tirs lliures de Rafa Martínez, a qui no li va tremolar el canell i va col·locar el 86-90 definitiu, ja que els últims atacs rivals no van trobar cistella.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
ESPORTS
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
NATACIÓ
El CN Manresa i Fundació Fluidra sumen esforços

ALTRES ESPORTS
Campionat d'Espanya F-Class 200m i socials
FUTBOL
Derrota insignificant del Centre d'Esports Manresa
BÀSQUET
El BAXI Manresa ho dona tot i s'emporta la dotzena victòria
Vistes de la plaça Sant Domènec
La Tallinn Health University of Applied Sciences i UManresa comparteixen els respectius models
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
S'obre la convocatòria del XIX Concurs Sons de la Mediterrània
L’Ajuntament de Solsona programa 17 noves visites als barris
El Mercat de la Terra del mes maig se centra en el cultiu de l’albergínia blanca
El Documental del Mes torna a la Plana de l’Om amb la projecció ‘Escrivint Hawa’ de Najiba Noori
La transformació de la plaça d’Aguilar de Navarcles, publicada al prestigiós blog d’arquitectura HIC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]