Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es presenta a Súria el llibre "Tornarem a Vèncer"
El local d'ERC-Súria va acollir, el passat divendres, la presentació del llibre d'Oriol Junqueras i Marta Rovira TORNAREM A VNCER (I COM HOFAREM). Es tracta duna de les moltes presentacions previstes als municipis de la nostra comarca organitzades per la formació republicana.
ERC Súria presenta el llibre Tornarem a Vèncer d'Oriol Junqueras i Marta Rovira.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/10/2020 16:07
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
L'acte, que va respectar les estrictes normes que cal complir per la pandèmia de la Covid-19, va comptar amb la intervenció de la senadora sallentina MIRELLA CORTS i la regidora surienca MARTA VILADS, presidenta comarcal d'ERC-Bages. Ambdues van comentar continguts del llibre i en van llegir algun paràgraf, remarcant-ne l'esperit de treball conjunt que representa aquest text, escrit a quatre mans des de la presó de Lledoners, l'Oriol Junqueras, i des del seu exili a Suïssa, la Marta
Rovira.

El resultat d'aquest treball és un manual pràctic de com els republicans volen preparar Catalunya per a un embat guanyador amb l'Estat. Un llibre sense retrets i a on només shi trobaran propostes de futur. Els autors no han eludit cap dels gran debats que han polaritzat la vida pública els darrers anys: unilateralitat sí o no, desobediència civil versus_ desobediència institucional, eixamplar la base o tirar pel dret, entre daltres.

Tal i com expliquen els mateixos autors: "És una eina bàsica elaborada a partir dels aprenentatges del 2017 i posada al servei del conjunt del moviment independentista perquè es pugui discutir, esmenar i millorar si convé... Volem proclamar que la independència no és només per als que la volem, sinó que s'ha de posar incondicionalment al servei de tots els ciutadans. L'objectiu és benestar, justícia i democràcia per a tothom, i la República Catalana és l'eina per aconseguir-ho".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TORNAREM A VÈNCER   ERC   SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Consell d’Infants del Bages celebra a Sant Fruitós de Bages el segon plenari
MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
SÚRIA
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques

ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]