Dissabte 18 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Rebost del Bages presentarà la guia de l’albergínia blanca amb un Instagram Live
El Rebost del Bages presentarà el proper divendres 23 d’octubre la guia de l’albergínia blanca del Bages, que se sumarà a les que ja existeixen per altres productes singulars del territori com són els tomàquets o el mató de Montserrat.
El Rebost del Bages presentarà la guia de l’albergínia blanca amb un Instagram Live.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/10/2020 16:29
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
El directe es podrà seguir, a partir de les 7 de la tarda, des dels perfils d’Instagram de Bages Turisme (@bagesturisme), la Fundació Alícia (@fundacioalicia) i l’Ajuntament de Sant Fruitós (@ajuntamentsantfruitos).

El dinamitzador de l’acte serà Marc Puig-Pey, responsable de cuina de la Fundació Alícia, que ha estat l’entitat encarregada de desenvolupar els continguts de la guia. A la presentació hi intervindran també el conseller de Turisme del Consell Comarcal, Agustí Comas, i l’alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñán. Sant Fruitós de Bages ja va liderar, durant el 2018 i el 2019, una estratègia de posicionament i desenvolupament local protagonitzada per l’albergínia blanca.

La presentació servirà per repassar com són les albergínies blanques, a través de la seva història i procedència, les seves característiques i singularitats gastronòmiques, de salut, etc. També es presentarà el receptari que s’ha inclòs a la guia, fet a partir de les aportacions de bars i restaurants de la comarca. Per últim, es mostraran algunes combinacions culinàries, tant de les albergínies blanques com de la resta de cistella del territori, amb els vins DO Pla de Bages. Aquest apartat, una novetat de la guia de l’albergínia blanca, ha estat possible gràcies a la col·laboració de la DO Pla de Bages.

El projecte del Rebost del Bages ha estat treballant en les guies de productes singulars de la comarca des de l’any 2017, quan es va editar la guia dels tomàquets del Bages. El 2019 es va fer la guia del mató de Montserrat. Aquesta línia de treball, enfocada a posar en valor el producte local, és possible gràcies a la col·laboració de la Diputació de Barcelona, tant de la Xarxa Productes de la Terra com de la gerència de Turisme.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: REBOST DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
La nova Guia de la Sal de Cardona reivindica el valor gastronòmic d’un producte únic al món
BAGES
El Rebost del Bages presentarà la nova Guia de la Sal de Cardona
BAGES
Jornada del Rebost del Bages sobre l’adaptació al canvi climàtic

BAGES
El Rebost del Bages torna a impulsar una campanya per promoure el consum local
BAGES
El Rebost del Bages i Bages Turisme inicien una campanya per promoure el consum local
BAGES
El Rebost del Bages ajuda a 5 empreses agroalimentàries a créixer i consolidar el negoci
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]