Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Mossos d'Esquadra detenen dos homes a Igualada per cultivar més de 2.000 plantes de marihuana en una casa
Se’ls va intervenir 2.033 plantes i una instal·lació elèctrica per afavorir el seu creixement.
Els Mossos d'Esquadra detenen dos homes a Igualada per cultivar més de 2.000 plantes de marihuana en una casa.

SOCIETAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/10/2020 15:39
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra, amb la col·laboració de la Policia Local d'Igualada, van detenir el passat 21 d’octubre dos homes, de 61 i 34 anys, el primer de nacionalitat uruguaiana i el segon de nacionalitat espanyola, tots dos veïns d'Igualada, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.

La detenció és el resultat d'una investigació iniciada a el passat mes de marc després de tenir coneixement que s'havia detectat una sospitosa olor a marihuana en una casa situada al carrer Nueva Esperanza d'Igualada. Arran d'aquests fets es van fer diversos dispositius de vigilància, on van col·laborar agents de la Policia Local d'Igualada, els quals van confirmar la sospita que a l'interior de l’habitatge podia haver-hi  una plantació indoor de marihuana.

El passat 21 d’octubre, en el transcurs d'un dispositiu de vigilància, es va detenir dues persones que, presumptament, gestionaven la plantació.

Posteriorment, es va fer una entrada i perquisició a la casa on es van localitzar 2.033 plantes de marihuana en diferents estats de creixement, 4 caixes amb cabdells de marihuana, amb un pes total de 20,3 kg, 6 panells de llum i 61 transformadors per afavorir el creixement de les plantes.

A més, també es va comprovar que tenien una escomesa il·legalment connectada al subministrament de la llum. Els detinguts van quedar en llibertat després de declarar davant dels Mossos d'Esquadra, amb la obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan siguin requerits.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FET DIVERS   DETINGUTS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
ACTUALITAT
Detenen un home i una dona per receptació, usurpació d'identitats, estafa i blanqueig de capitals
ACTUALITAT
Els Mossos detenen quatre persones per cultivar marihuana

ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen un home i una dona per tràfic de drogues a Manresa
BAGES
Mor una persona en caure per un barranc a Monistrol de Montserrat
ACTUALITAT
Mor un motorista en un xoc frontal amb un autocar a la BV-1225
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]