Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa s’endú un nou final igualat com a visitant
Dos tirs lliures de Hinrichs donen el sisè triomf, el número 100 de Pedro Martínez amb el club del Bages. Eatherton (20p), Tabu (18p) i Pérez (14p), destaquen en un dia on van anotar tots els jugadors que van sortir a pista.
El BAXI Manresa s’endú un nou final igualat com a visitant

Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/11/2020 22:19
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
El BAXI Manresa va sumar la sisena victòria en deu partits a la Lliga Endesa a la pista del Casademont Saragossa, en un matx que es va decidir amb dos tirs lliures anotats per Seth Hinrichs als darrers segons (102-103). Aquest és el primer triomf dels bagencs a la pista del Basket Zaragoza en ACB, i el número 100 de Pedro Martínez amb el club manresà. Dijous a partir de les 21:15 hores, nova oportunitat per seguir sumant en la visita de l’Iberostar Tenerife, un dels equips més en forma de la lliga, al Nou Congost.

El partit va començar amb els dos equips molt encertats des del triple, i això feia que hi hagués igualtat en el marcador. Un triple i una recuperació de Dani Pérez va iniciar l’escapada dels vermells, que van tancar el primer quart amb vuit punts de renda gràcies a un cop de dits final de Sima (23-31).

En el segon va aparèixer la figura de l’exmanresà DJ Seeley, que va liderar el conjunt dirigit per Sergio Hernández (que debutava a la banqueta del Casademont Zaragoza) fins a posar-se per davant poc abans del descans (49-48). La primera meitat es va tancar amb empat a 53 després d’una cistella de Konaté.

A la represa els aragonesos van sortir millor i van agafar una renda de sis punts (59-53), que els visitants no van tardar a igualar. Tot seguit, els locals manaven en l’electrònic fins que novament va aparèixer Dani Pérez per fer que el seu equip entrés al quart decisiu amb avantatge en anotar dos tirs lliures (74-75).

En els deu darrers minuts el Casademont va arribar a tenir diferències de fins a vuit punts, però els manresans van tornar a mostrar el seu esperit competitiu i van arribar al tram decisiu per davant (100-101). Llavors, Tabu va perdre la pilota i Brussino posava per davant els seus amb 3,4 segons per jugar-se. Com ja va passar a Fuenlabrada, Hinrichs va ser l’heroi del BAXI Manresa, ja que va anotar els dos tirs lliures i va fer que la victoria viatgés cap al Bages, ja que el triple final d’Ennis no va entrar.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa dóna força al seu joc exterior amb l'arribada de Chibuzo Agbo
ESPORTS
Mercè Mas, del Club Tir Precisió Manresa subcampiona del Campionat d'Espanya de F-Class

NATACIÓ
Les promeses del Club Natació Manresa van completar una magnífica actuació
ATLETISME
L'Avinent femení segueix estant entre les millors de l'estat
ATLETISME
L'equip masculi de l'Avinent Manresa ha tancat temporada a l'Estadi Larrabide de Pamplona
"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]