Dimecres 29 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Coral Cardonina programa un concert a la carta
El passat cap de setmana, la Coral Cardonina ha fet una crida a la població per participar en la confecció del programa del seu Tradicional Concert, que enguany tindrà unes característiques molt diferents de les d'anteriors edicions.
La Coral Cardonina programa un concert a la carta

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/11/2020 21:00
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial
Robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència 2025
Prop de 400 participants al 7è Congrés de Conducta Althaia i AMPANS
Donada la suspensió dels assajos per les restriccions epidemiològiques, l'entitat cardonina ha descartat celebrar la seva actuació anual en viu de desembre - el Tradicional Concert, rebatejat com a Memorial Josep M. Casafont, que enguany sumaria la seva 60ª edició -, i proposar a la ciutadania un concert a la carta, nodrint-se dels enregistraments audiovisuals que els darrers anys ha digitalitzat. Una iniciativa per a la qual s'ha confeccionat un formulari on s'hi recullen 100 cançons, d'entre les més representatives del repertori del cort cardoní, agrupades en diferents blocs temàtics, per tal que la població pugui seleccionar aquelles que més els hi agradin.

L'entitat ha fet una crida per tal que aquesta tria sigui el màxim de participativa, mitjançant la difusió de l'enllaç del formulari per les xarxes socials i els canals de l'entitat. L'enllaç és: https://forms.gle/WSaqxcTWTMKmMCjDA i el límit del termini per participar-hi el 29 de novembre. Passada aquesta data, es recolliran les 15 cançons més votades i es farà un muntatge audiovisual, a càrrec del Cinema Amateur Cardoní, a partir dels enregistraments històrics de la formació cardonina on s'interpreten aquestes peces. Si l'estat d'alarma ho permet, es preveu fer-ne una projecció oberta al públic a Cardona, prèvia a la seva emissió pel canal de televisió local i les xarxes socials a partir de la segona quinzena de desembre.

D'ençà de l'inici de la proclamació de la pandèmia del Covid-19, la Coral Cardonina ha estat una de les entitats musicals més actives del Bages. Poc després de la proclamació de l'estat d'alarma el passat mes de març, editar i difondre per les xarxes socials diferents actuacions realitzades els darrers anys sota l'epígraf “Que la música ens acompanyi”, per tal de contribuir a amenitzar el confinament de la ciutadania. Així mateix, durant la Setmana Santa, fidels a la tradició de la seva cita anual amb la música sacra, va programar un cicle de concerts online diaris, de Dilluns Sant a Dissabte de Glòria . Ambdues iniciatives van sumar prop de 40 hores de programació musical i van ser visualitzades per més de 5.000 usuaris. A partir del 30 de maig i fins a primers d'agost, una representació de cantaires cardonins va solemnitzar setmanalment els oficis religiosos dedicats a les víctimes del Covid-19 del municipi. Les darrera actuació del cor va tenir lloc per la festivitat dels Sants Màrtirs de Cardona, el passat 18 d'octubre.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CORAL CARDONINA   CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensificarà els controls d’alcohol i drogues al volant durant la Castanyada
BAGES
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
ST. VICENÇ
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local

LA FOTO DEL DIA
El Cap Bages, il·luminat al vespre
ST. FRUITÓS
Els usuaris de la residència visiten el Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi
ST. FRUITÓS
Nova sessió de cinema familiar a Sant Fruitós de Bages amb Phantom Boy
El Cap Bages, il·luminat al vespre
El Casino de Calaf acull el concert “El segon de Rakhmàninov” amb l’orquestra Arts Simfònica Jove
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
UManresa arriba als 2.620 estudiants en titulacions oficials
Els usuaris de la residència visiten el Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]