Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La biblioteca solsonina es desplaça a casa de persones vulnerables o en quarantena
El nou servei de préstec a domicili s’ofereix dins el municipi els dimecres al migdia.
La biblioteca solsonina es desplaça a casa de persones vulnerables o en quarantena.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
14/11/2020 12:57
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Si hi ha població de Solsona que no pot accedir a les instal·lacions de la Biblioteca Carles Morató, el propi equipament es desplaça al seu domicili. Dimecres que ve, dia 18, es posa en marxa, en fase de prova pilot, el nou servei de préstec a domicili La Biblioteca a casa. Està pensat per a col·lectius vulnerables amb dificultats de mobilitat, gent gran, malalts crònics, persones en període de convalescència o en quarantena.

La Biblioteca a casa funcionarà els dimecres de dotze a dues del migdia i limitarà els seus desplaçaments dins el terme municipal de Solsona. S’oferirà assessorament i préstec de llibres, revistes, CD i DVD. Qui hi estigui interessat ha de contactar amb la biblioteca per telèfon (973483839), correu electrònic (biblioteca.solsona@ajsolsona.cat) o WhatsApp (629421323).

Les persones que s’acullin a aquest servei s’han de fer el carnet de la biblioteca i s’han de comprometre a ser a casa el dia que el personal de l’equipament els dugui els documents.  El retorn del material el pot fer qualsevol persona a la bústia de la biblioteca, que és a la façana del carrer del Castell. En cas que no sigui possible, serà recollit també a domicili passat el mes de préstec o quan l’usuari ho demani.  

La Biblioteca a casa arrenca la setmana que ve com a prova pilot per reajustar el servei a la demanda real. L’any passat aquest servei es va posar en marxa pensat especialment per a la gent gran vulnerable, però no se’n va fer gaire ús. Ara, en plena pandèmia i amb l’aplicació de mesures que restringeixen la mobilitat, es preveu que aquesta opció per accedir als documents de la biblioteca tingui més demanda.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BIBLIOTECA   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
SOLSONÈS
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
SOLSONÈS
Caminada i pedalada de Solsona a Sant Esteve d’Olius per promocionar una mobilitat segura

SOLSONÈS
Dues places per projectes de dinamització comercial i de suport
SOLSONÈS
El 9è Solxicsona presenta novetats de literatura, ràdio i ciència
SOLSONÈS
Més d’una vintena d’activitats aquest curs per a la gent gran
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Arxiu Municipal digitalitza més de 13.000 documents dels seus fons documentals
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages s’omple de música amb el cicle “Amb veu pròpia”
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]