Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI planta cara fins el final al segon classificat
Els bagencs van remuntar l'embranzida inicial dels visitants i només van cedir als darrers minuts. Dani Pérez, Hinrichs, Eatherton i Vaulet, tots ells amb 10 punts o més, van destacar.
El BAXI Manresa planta cara fins el final al segon classificat.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/11/2020 08:19
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
El BAXI Manresa va sobreposar-se a les baixes d'Eulis Báez i de Guillem Jou i va ser capaç de plantar cara fins el final a l'Iberostar Tenerife, el segon classificat de la Lliga Endesa (80-88), qui no va poder respirar tranquil fins els darrers minuts. Diumenge a les 20:00 el repte encara serà més complicat, amb la visita a la pista del líder invicte, el Reial Madrid.  

El matx es va iniciar amb uns illencs molt encertats en el llançament, i això els va permetre obrir forat des de l'inici i situar-se amb catorze punts de renda (10-24) en només sis minuts. A partir d'aquí, els vermells van anar reaccionant i es van anar acostant fins el 23-29 amb el qual es va tancar el quart.

En el segon període els locals van seguir retallant distàncies i van poder empatar a 35 amb una cistella de Joesaar. Des d'aquest moment, mínimes avantatges dels visitants que eren contestades ràpidament pels manresans, i es va arribar al descans amb empat a 44.

Tornant dels vestidors van ser els vermells els qui van dominar en el marcador, tot i que sempre amb distàncies curtes, abans que l'Iberostar el capgirés amb un parcial de 0-5. No obstant, van ser els homes bagencs els que van arribar al darrer quart per davant gràcies a una cistella de Eatherton al límit de la posessió (66-65).

En els últims deu minuts l'equip canari va tornar a clavar un parcial de 0-5 que els va fer agafar un coixí de set punts quan faltaven sis minuts pel final (71-78). Aquest va acabar sent definitiu, tot i la lluita constant dels jugadors dirigits per Pedro Martínez, sobretot d'un Dani Pérez que va ser el líder d'un intent de remuntada que no va acabar fructificant.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa dóna força al seu joc exterior amb l'arribada de Chibuzo Agbo
ESPORTS
Mercè Mas, del Club Tir Precisió Manresa subcampiona del Campionat d'Espanya de F-Class

NATACIÓ
Les promeses del Club Natació Manresa van completar una magnífica actuació
ATLETISME
L'Avinent femení segueix estant entre les millors de l'estat
ATLETISME
L'equip masculi de l'Avinent Manresa ha tancat temporada a l'Estadi Larrabide de Pamplona
"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]