Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CAE i el Museu de la Tècnica suspenen la 3a edició del Kapla al Museu
El CAE i el Museu de la Tècnica han acordat suspendre la 3a edició del Kapla al Museu que s’havia de celebrar el cap de setmana del 21 i 22 de novembre al Museu de la Tècnica de Manresa.
El CAE i el Museu de la Tècnica suspenen la 3a edició del Kapla al Museu.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/11/2020 12:41
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
Finalment no es podrà celebrar la 3a edició del Kapla al Museu que el CAE i la Fundació Fundació Aigües de Manresa–Junta de la Sèquia havien programat per al cap de setmana del 21 i 22 de novembre. El motiu és la pròrroga durant 10 dies més de les mesures de prevenció de la Covid19.

Malgrat les previsions desfavorables, des del CAE i el Museu de la Tècnica no s’ha deixat de treballar en el disseny i la preparació d’aquesta nova edició del Kapla al Museu, sobretot en els aspectes organitzatius derivats de l’adaptació de l’activitat a l’actual context de pandèmia.

En aquest sentit s’havia previst reduir les activitats, crear espais de joc distanciats, fer inscripcions prèvies.... L’objectiu era tenir l’activitat a punt per si es produís la suspensió o una possible flexibilització de les mesures preventives, però la pròrroga finalment anunciada ho impossibilita totalment. Enguany s’havia de celebrar la 3a edició d’aquesta activitat que es va posar en marxa l’any 2018.

L’any passat hi varen participar gairebé 700 persones que varen poder jugar amb les més de 25.000 peces d’aquest joc posades per l’organització. El Kapla és un joc de construcció creat per Tom van der Bruggen a partir d’unes peces rectangulars de fusta. Les peces mantenen una proporció entre els seus costats de 1:3:5 i això permet aconseguir unes construccions força sofisticades.

El Kapla és un joc apte i interessant tant per grans com per petits. Més enllà de ser un joc entretingut i apassionant, està sent utilitzat en moltes escoles amb finalitats educatives perquè permet treballar la geometria de l'espai, la coordinació de moviments o el treball col·laboratiu, entre d’altres competències. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAE   MUSEU DE LA TECNICA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
MANRESA
El Casino acollirà a partir del 24 d'abril 'La fauna del Cardener'
MANRESA
El Museu de Manresa rep la donació del Cristall de Sant Valentí

MANRESA
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
MANRESA
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
MANRESA
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi
Neix “Althaia llegeix”, un projecte per fomentar la lectura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]