Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç de Castellet es mobilitza en el marc del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones
L’alumnat de l’INS Castellet elaborarà un mural reivindicatiu i Clarà Gavaldà explicarà contes posats de cap per avall a les escoles Sant Vicenç, Puigsoler i FEDAC.
Sant Vicenç de Castellet es mobilitza en el marc del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/11/2020 13:15
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
Sant Vicenç de Castellet s’afegeix a la campanya comarcal amb motiu de la jornada del 25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. Ho farà de manera transversal aconseguint la participació de diferents col·lectius en què els infants i joves tindran un paper protagonista. Durant tota la setmana vinent, l’alumnat de l’INS Castellet elaborarà un mural en què es treballaran els diferents tipus de violències, s’editarà un vídeo reivindicatiu i es faran accions per donar veu a les víctimes de la violència masclista. Els nens i nenes de les escoles Sant Vicenç, Puigsoler i FEDAC assistiran a l’explicació dels contes posats de cap per avall a càrrec de Clara Gavaldà que treballa per la igualtat de gènere i trenca estereotips establerts en els contes clàssics.
 
Dimecres, 25 de novembre

Coincidint amb la jornada del 25 de novembre, la regidoria d’Igualtat proposa un minut de silenci a les 12 del migdia a la Plaça de l’Ajuntament en senyal de suport a les dones que pateixen situacions de violència masclista. S’haurà de portar mascareta i mantenir la distància de seguretat El mateix dimecres també es farà una lectura del Manifest Institucional a través de les xarxes socials en un acte de record a les 47 víctimes mortals de violència masclista que s’han registrat des de gener a tot l’Estat.
 
Cinefòrum i teatre

Els actes continuaran amb un cinefòrum el dissabte 28 de novembre en què es podrà veure la pel·lícula Tódalas mulleres que coñezo de Xiana Do Teixeiro. I finalment, el 5 de desembre es programarà l’obra de teatre Bomber (S) de la companyia Mise en Lumière i Barna-Bé. La pel·lícula es podrà a veure a través d’internet, a través d’una invitació, i les entrades per a l’obra de teatre, que es podrà veure a Cal Soler, s’hauran de recollir a l’OAC.
 
Campanya comarcal

La campanya del 25 de novembre promoguda des del Consell Comarcal del Bages es fixa aquest any en les primeres actituds violentes que es produeixen en l’àmbit de la parella. El Consell pretén fer visibles aquelles actituds violentes que sovint queden ocultes i que es donen en els inicis de les relacions de parella. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VIOLÈNCIA DE GENERE   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Consell d’Infants del Bages celebra a Sant Fruitós de Bages el segon plenari
MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
SÚRIA
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques

ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]