Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Detingut un home que anava tocant timbres dels porters automàtics durant el toc de queda i que va agredir un policia
Agents de la policia local van detenir divendres a la nit un veí de Manresa de 37 anys, amb diversos antecedents, a qui se l'imputa un delicte d'atemptat a agents de l'autoritat. Els fets van ocórrer a quarts d'onze de la nit, al barri de Pl Catalunya, quan la sala del 092 va rebre diverses trucades informant que hi havia un home, sense mascareta, que estava tocant diversos timbres de porters automàtics de la zona.
Cotxe de la Policia Local de Manresa.

SOCIETAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/12/2020 11:58
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
Desplaçada una patrulla, van trobar l'home, qui no va saber dir el motiu de anar tocant timbres, ni per què no feia ús de mascareta ni respectava la queda. Els agents van intentar identificar-lo però l'home  donava noms ficticis, sempre amb connotacions sexuals. Tot d'un plegat,  l'home va donar una puntada de peu a un agent, motiu pel qual es va detenir i, més a més,  el van denunciar per saltar-se el confinament nocturn i no fer ús de mascareta.

Detingut per ordre judicial

Agents de la policia local van detenir dissabte al vespre un manresà de 39 anys a qui li constava una ordre de detenció per un jutjat de Manresa.  Els fets van succeir als voltants de les nou, quan una patrulla que es trobava a la zona del  Passeig van veure un home que no duia mascareta. Quan l'identificaven per tal de redactar la proposta de sanció, el sistema informàtic policial va alertar de l'assenyalament, motiu pel qual va ser detingut i denunciat.

Detinguts i imputats per robatori amb força

Agents de la policia local han detingut aquesta matinada dos homes, veïns de Manresa,  a qui se'ls investiga pel presumpte delicte de robatori amb força. Els fets han ocorregut vora la mitjanit, quan la sala del  092 ha rebut una trucada informant que  un veí havia vist dos homes accedir al pati d'un domicili, escalant per la façana i que creia que encara eren dins, perquè no els havien vist sortir.  D'immediat van adreçar-se al lloc diverses patrulles que van trobar els dos joves  en un annex a l'habitatge, amagats darrere unes neveres, motiu pel qual van ser detinguts. 



 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FET DIVERS   DETINGUT   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Fundació “la Caixa” col·labora amb el CFP per impulsar el projecte «Metall Jove»
LA FOTO DEL DIA
Ambient al pati de la Casa Lluvià
NATACIÓ
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu

LA FOTO DEL DIA
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
MÚSICA
El Festival Camins tanca amb èxit la seva primera edició amb una bona resposta de públic
ACTUALITAT
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba
Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]