Dissabte 08 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Col·legi d’Advocats de Manresa enriqueix la campanya ‘Manresa amb els Drets Humans’
El dimecres de la setmana vinent, 9 de desembre a les 19 h, a través de Zoom, es parlarà del dret universal a l’assistència jurídica gratuïta amb els advocats Albert Guals i David Casella.
El Col·legi d’Advocats de Manresa enriqueix la campanya ‘Manresa amb els Drets Humans’.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/12/2020 13:56
En marxa un vehicle multioperador per garantir les comunicacions en situacions d'emergència
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal
Des de la Comissió de Drets Humans del Col·legi d’Advocats de Manresa, en col·laboració amb el Consell Municipal de Solidaritat, s’ofereix una xerrada gratuïta ‘La tutela judicial: un dret universal, efectiu i gratuït’, que mostrarà de manera assequible el dret que tenen  totes les persones de rebre tutela judicial efectiva i gratuïta. L’acte forma part de la campa nya ‘Manresa amb els Drets Humans’, impulsada per la regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Manresa, en col·laboració amb el Consell Municipal de Solidaritat.

La Comissió de Drets Humans del Col·legi d’Advocats de Manresa té la voluntat d’enfortir el coneixement sobre aquest dret, imprescindible per poder exercir la nostra llibertat i equitat de drets. Les desigualtats socioeconòmiques no són una barrera per rebre assistència jurídica gratuïta d’un advocat o advocada de qualitat, de proximitat, i a partir d’uns torns d’ofici organitzats per una institució col·legial de Manresa i comarca. Durant la xerrada, es donarà a conèixer com es presta aquesta assistència jurídica a dones víctimes de violència, a persones detingudes, a menors, a persones estrangeres, en desnonaments, o en defensa dels treballadors i les treballadores, entre molts altres àmbits.

Els advocats Albert Guals i David Casella faran una exposició de la temàtica i posteriorment hi haurà torn de preguntes. La proposta pot ser interessant tant a títol personal com per a les associacions i professionals de la ciutat.

La inscripció és gratuïta, però cal reserva de plaça al correu de la Casa per la Solidaritat i la Pau, Flors Sirera: casaflorsirera@altecom.cat. Es pot trobar més informació de la xerrada i de tota la campanya a la nova web de Cooperació. La campanya està organitzada per la Regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Manresa, juntament amb el Consell Municipal de Solidaritat i amb el suport de la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DRETS HUMANS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC
Els episodis de vent impulsen l'augment de trucades al 112 en el primer semestre de l'any
Claus per viatjar amb seguretat aquest estiu i prevenir riscos a la carretera
Moià acull aquest diumenge el Mercat del Vi i Formatge
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal
En marxa un vehicle multioperador per garantir les comunicacions en situacions d'emergència


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]