Diumenge 15 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Compromís de la Generalitat de mantenir la parada del bus de Manresa al centre de Barcelona
El regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa i conseller comarcal de Territori i Mobilitat del Consell Comarcal del Bages, David Aaron López Martí, ha fet una valoració positiva de la reunió, de la qual n’ha sortit el compromís de la Direcció General de Transports de no traslladar la parada fora del centre de Barcelona —tal com plantejava l’Ajuntament de Barcelona— i de mantenir-la ben a prop de Ronda Universitat, on para ara.
Compromís de la Generalitat de mantenir la parada del bus de Manresa al centre de Barcelona.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
03/12/2020 17:29
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
L’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal del Bages han obtingut el compromís de la Generalitat de mantenir la parada de l Bus Exprés Manresa – Barcelona al centre de la ciutat comtal. Així ho ha expressat el regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa i conseller comarcal de Territori i Mobilitat del Consell Comarcal del Bages, David Aaron López Martí, que aquest dimarts s’ha reunit amb el Director de Transports de la Generalitat, David Saldoni de Tena, en una trobada virtual en la qual també hi ha pres part el vicepresident del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernàndez Mosella. La reunió ha arribat després que l’Ajuntament de Barcelona fes pública la seva intenció de treure la parada de la línia de Manresa fora del centre de Barcelona.

López ha fet una valoració positiva de la reunió, de la qual n’ha sortit el compromís de la Direcció General de Transports de no traslladar la parada fora del centre de Barcelona —tal com plantejava l’Ajuntament de Barcelona— i de mantenir-la ben a prop de Ronda Universitat, on para ara. D’aquesta manera, subratlla López, “es manté la competitivitat del servei”.

El regidor i conseller comarcal de Mobilitat també ha recordat que es tracta de “la connexió més ràpida que tenim per anar de Manresa a Barcelona” i que “és una línia d’èxit: 350.000 usuaris utilitzen la parada de Ronda Universitat cada any en una línia que suma 600.000 usuaris l’any”. En aquest sentit, s’ha felicitat que les posicions d’Ajuntament, Consell i Generalitat “s’hagin alineat” en la cerca d’una solució que no faci perdre competitivitat al transport públic que enllaça el Bages amb la capital catalana.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PARADA DE BUS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
MANRESA
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
MANRESA
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'

LA FOTO DEL DIA
Manresa perd una parròquia
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
ACTUALITAT
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
Sant Valentí és la diada de l'amor
El nou mapa sanitari planteja ordenar millor els serveis
Com estalviar per la jubilació
Transforma el teu jardí amb plantes tropicals
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]