Dilluns 08 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Manresa contracta 16 persones a l’atur
S’hi han incorporat aquesta setmana. S’ha prioritzat la contractació de persones de col·lectius vulnerables amb més dificultats d’inserció laboral, així com de les persones provinents dels sectors productius que han patit més la crisi de la Covid-19.
L’Ajuntament de Manresa contracta 16 persones a l’atur.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/12/2020 14:52
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
En el marc del Programa Treball i Formació, impulsat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu, a l’Ajuntament de Manresa s’han incorporat 16 treballadors/es el passat 1 de desembre, amb unes contractacions d’una durada de 9 mesos.

El col·lectiu prioritari definit pel programa són persones en situació d’atur que han estat expulsades del mercat de treball a causa de la crisi de la covid-19, i es prioritzen dins d’aquest grup els col·lectius vulnerables amb més dificultats d’inserció laboral, així com de les persones provinents dels sectors productius que han patit més la crisi d’ocupació. Els candidats/es seleccionats s’agrupen en dos grups:

línia COVID: s’han incorporat 5 persones per ocupar llocs de peonatge i 2 treballadors/es de perfil auxiliar administratiu.
línia PANP-COVID: (no perceptors/es de cap prestació, ajut ni subsidi) s’han incorporat 6 persones per ocupar vacants de peó i 3 treballadors/es de perfil auxiliar administratiu.

L’objectiu del programa és fer front a una situació d’urgència i millorar l’ocupabilitat dels destinataris a través de tres accions:

 Experiència laboral que consisteix en contractacions de 9 mesos en diferents àrees de l’Ajuntament de Manresa. 11 persones desenvoluparan tasques de peonatge i 5 tasques d’auxiliar administratiu/va. Formació. Els participants rebran un total de 60 hores dins la seva jornada laboral de formació de caràcter transversal: habilitats de comunicació i treball en equip, per tal de millorar les seves competències, adaptant-se a la situació de crisi actual i alhora millorant les seves tasques laborals.  Acompanyament i orientació laboral al llarg del programa per part dels tècnics/ques coordinadores del CIO, Centre d’Iniciatives per l’Ocupació de l’Ajuntament de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ATUR   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
LA FOTO DEL DIA
Núvols amb llarga exposició
MANRESA
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional

MANRESA
Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
MANRESA
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
ACTUALITAT
L’alumnat d’Automatització i Robòtica del Lacetània desenvolupa una cel·la de treball robòtica
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]