Dijous 09 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages participa un any més amb la Marató de TV3
Sant Fruitós de Bages viurà el dissabte 19 de desembre una matinal solidària per tal de recaptar fons per la Marató de TV3 que enguany va destinada a la investigació per combatre la Covid-19.
Sant Fruitós de Bages participa un any més amb la Marató de TV3.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/12/2020 09:56
La 28a Fira Mediterrània de Manresa s’inaugura amb PA, espectacle d’Anna Ferrer sobre el llegat
Afectacions de trànsit amb motiu d'una 28a Fira Mediterrània que guanya pes d'espectacles al carrer
Distinció per a la 'Guia de determinants socials de la salut'
La 5a Fira de la Terra potencia les xerrades tècniques i els tallers de cuina
A partir de les 10 del matí, les persones que facin un donatiu, podran participar en la pintada d'un mural col·lectiu entorn del Cobert de la Màquina de Batre. De la mà de l'artista local Clara Oliveres els participants podran posar el seu granet de sorra en forma de paraula i deixar-lo plasmat en una paret. Es podrà participar en la pintada fins a la una del migdia.

Per tal d'amenitzar la jornada, l'entitat El Club de la Guitarra oferirà, des de les 12 i fins a ¾ d'una del migdia, un concert de cançons nadalenques sota el Cobert de la Màquina de Batre. La matinal finalitzarà amb un enlairament de globus solidaris entorn de la mateixa plaça Onze de Setembre. Aquests globus, que són de material biodegradable, es podran adquirir fent un donatiu.

A banda, durant tot el matí hi haurà guardioles solidàries per tal que les persones que ho desitgin puguin fer el seu donatiu. Tots els diners que es recaptin aniran a parar íntegrament a la Marató de TV3. Totes les activitats es realitzaran seguint els protocols sanitaris i de prevenció necessaris.

Recordem que en el marc dels actes solidaris per La Marató, també s'ha realitzat la projecció del documental "100 dies" que narra les vivències dels avis de la residència El Lledoner i d'altres centres de Catalunya. La doble sessió d'aquest documental ha permès recaptar uns 200 euros que també s'entregaran a la Fundació de La Marató.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LA MARATÓ TV3   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El BusCat visita Sant Fruitós de Bages per conèixer el projecte de joventut
ST. JOAN
Sant Joan conclou la Setmana de la Gent Gran amb més de 500 persones a l’homenatge
LA FOTO DEL DIA
Heu pujat mai al Montcau?

SÚRIA
L'Ajuntament i la propietat d'un immoble del Poble Vell impulsen la restauració de relleus esculpits
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages acull el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central
ST. FRUITÓS
Campanya del Servei Català de Trànsit per prevenir les distraccions al volant i als semàfors
L'Ajuntament i la propietat d'un immoble del Poble Vell impulsen la restauració de relleus esculpits
Heu pujat mai al Montcau?
Sant Fruitós de Bages acull el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central
Afectacions de trànsit amb motiu d'una 28a Fira Mediterrània que guanya pes d'espectacles al carrer
La 28a Fira Mediterrània de Manresa s’inaugura amb PA, espectacle d’Anna Ferrer sobre el llegat
Exposició "Matriu" de l'artista Tina Araüna a MoMa Espai Cultural
La renovació del carrer Guimerà transforma la mobilitat al centre de la ciutat a partir d'aquesta tardor
Manresa commemorarà els 50 anys de les darreres detencions del franquisme a la ciutat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]