Dilluns 14 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages participa un any més amb la Marató de TV3
Sant Fruitós de Bages viurà el dissabte 19 de desembre una matinal solidària per tal de recaptar fons per la Marató de TV3 que enguany va destinada a la investigació per combatre la Covid-19.
Sant Fruitós de Bages participa un any més amb la Marató de TV3.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/12/2020 09:56
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
A partir de les 10 del matí, les persones que facin un donatiu, podran participar en la pintada d'un mural col·lectiu entorn del Cobert de la Màquina de Batre. De la mà de l'artista local Clara Oliveres els participants podran posar el seu granet de sorra en forma de paraula i deixar-lo plasmat en una paret. Es podrà participar en la pintada fins a la una del migdia.

Per tal d'amenitzar la jornada, l'entitat El Club de la Guitarra oferirà, des de les 12 i fins a ¾ d'una del migdia, un concert de cançons nadalenques sota el Cobert de la Màquina de Batre. La matinal finalitzarà amb un enlairament de globus solidaris entorn de la mateixa plaça Onze de Setembre. Aquests globus, que són de material biodegradable, es podran adquirir fent un donatiu.

A banda, durant tot el matí hi haurà guardioles solidàries per tal que les persones que ho desitgin puguin fer el seu donatiu. Tots els diners que es recaptin aniran a parar íntegrament a la Marató de TV3. Totes les activitats es realitzaran seguint els protocols sanitaris i de prevenció necessaris.

Recordem que en el marc dels actes solidaris per La Marató, també s'ha realitzat la projecció del documental "100 dies" que narra les vivències dels avis de la residència El Lledoner i d'altres centres de Catalunya. La doble sessió d'aquest documental ha permès recaptar uns 200 euros que també s'entregaran a la Fundació de La Marató.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LA MARATÓ TV3   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SALLENT
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
BAGES
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
ST. VICENÇ
En marxa el nou servei d'autobús urbà a Sant Vicenç de Castellet

SÚRIA
Una visita nocturna mostra els atractius del Poble Vell de Súria
POLÍTICA
ERC reclama transparència sobre l’avaria de climatització de la residència
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra una nova edició de la Copa Bages
Carles Vilajosana una gran persona
Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
En marxa el nou servei d'autobús urbà a Sant Vicenç de Castellet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]