Dilluns 16 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet aprova un pressupost social de 10,2 milions d’euros
Els números de 2021 prioritzen la despesa destinada a polítiques socials, la millora de l’entorn, el reforç de la seguretat i els serveis públics.
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet aprova un pressupost social de 10,2 milions d’euros.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/12/2020 14:43
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
El Centre d'Esports Manresa venç al Lleida 0-2, i es manté a la part alta
L'animació del Carnestoltes omple el centre de la vila i el Pavelló
Tempesta de medalles de l'Avinent en el català màster shorttrack
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha aprovat en el marc del ple extraordinari celebrar aquest dimecres al vespre el pressupost de 2021, que arriba als 10,2 milions d’euros. Els números de 2021 prioritzen la despesa destinada a polítiques socials, la millora de l’entorn, el reforç de la seguretat i es potencien els serveis públics. El pressupost ha estat aprovat amb els vots de l’equip de Govern (Esquerra, PSC i Sant Vicenç En Comú) i els vots en contra de l’oposició (Junts x Sant Vicenç de Castellet).
 
Inversió d’1,3 milions

Pel que fa a les inversions, l’Ajuntament prioritza l’execució de les obres del vial d’accés a la C-55 en sentit sud, l’actuació del talús de la Pujada del Ciment, el projecte de rehabilitació de Castellet o la implementació del servei de transport a demanda. En paral·lel, es preveu la redacció del projecte del complex esportiu que es farà a l’entorn del pavelló i que inclourà una piscina coberta.
 
Serveis públics

Pel que fa als serveis públics, es licitarà el nou servei de manteniment de parcs i jardins amb una dotació econòmica un 30% superior respecte a aquest 2020. També es proposa millorar la recollida selectiva, la instal·lació de plaques fotovoltaiques i de càmeres de videovigilància i reforçar les actuacions de manteniment en edificis i equipaments municipals.
 
Pla d’Actuació Municipal

En el marc del ple extraordinari de desembre, s’ha donat llum verda al Pla d’Actuació Municipal 2020-2023 que planteja els objectius estratègics i les principals actuacions que es duran a terme durant els propers anys al municipi. El document ha estat aprovat amb els vots de l’equip de Govern i l’abstenció de l’oposició.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PRESSUPOST   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'animació del Carnestoltes omple el centre de la vila i el Pavelló
ST. FRUITÓS
Obert el període d’inscripcions per al viatge en autobús a Alcalá del Valle
ST. FRUITÓS
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia

ACTUALITAT
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
BAGES
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
LA FOTO DEL DIA
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Tempesta de medalles de l'Avinent en el català màster shorttrack
Un globus aerostàtic per contemplar les vistes
Els maratonians ho han clavat a Sevilla
Victòria del Covisa Manresa al Pujolet davant al Castelldefels
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
El Centre d'Esports Manresa venç al Lleida 0-2, i es manté a la part alta
La consellera de Recerca i Universitats, visita UManresa
Obert el període d’inscripcions per al viatge en autobús a Alcalá del Valle


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]