Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

CaixaBank i la Cambra de Manresa renoven el seu acord per promoure la internacionalització de les empreses manresanes
El director de Banca d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Toni Noguera, i la presidenta de la Cambra de Manresa, Sílvia Gratacós, reafirmen el suport a les empreses bagenques en la seva sortida als mercats exteriors.
El director de Banca d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Toni Noguera, i la presidenta de la Cambra de Manresa, Sílvia Gratacós, reafirmen el suport a les empreses bagenques en la seva sortida als mercats exteriors.

ECONOMIA / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/12/2020 10:00
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
CaixaBank i la Cambra de Comerç de Manresa han renovat la seva aliança per colꞏlaborar en l’impuls de la internacionalització de les empreses de la comarca del Bages. El conveni, signat pel director de Banca d’Instituciona de CaixaBank a la Catalunya Central, Toni Noguera, i la presidenta de la Cambra de Manresa, Sílvia Gratacós, reafirma el suport de l’entitat financera a les activitats de la cambra en l’àmbit del comerç exterior.

L’acord inclou els esmorzars empresarials, que la Cambra de Manresa organitza amb empreses internacionals del territori, i tallers de caire tècnic al voltant d’operatives de comerç exterior i altres operatives d’interès per als empresaris de la comarca. Alguns dels temes en els quals la Cambra dona suport a les empreses d’abast internacional són duaners, d’aranzels i l’impacte del Brexit a nivell duaner i logístic.

El director de Banca d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Toni Noguera, ha manifestat que l’acord de colꞏlaboració amb la Cambra de Comerç de Manresa “és una mostra del compromís de l’entitat financera amb les empreses del Bages, en un dels moments més complicats per la conjuntura sanitària, econòmica i social”. Així mateix, Noguera ha destacat el paper fonamental del comerç exterior en l’economia manresana.

La presidenta de la Cambra de Comerç de Manresa, Sílvia Gratacós, ha agraït el suport de CaixaBank que incideix en una de les principals línies estratègiques de la corporació com és la internacionalització.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]