Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

‘La nit dels genis’ torna aquest dissabte per novè any consecutiu a Manresa
Es tracta del novè Festival Internacional de Màgia que enguany acull per primer cop el Teatre Conservatori i que aplegarà mags provinents de França, Holanda i l’estat estat espanyol.
‘La nit dels genis’ torna aquest dissabte per novè any consecutiu a Manresa.

Redacció/ Jordi Preñanosa  
14/01/2021 15:45
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
El Teatre Conservatori es convertirà aquest dissabte, 16 de gener a les 20h, en l’escenari de la novena edició de ‘La nit dels genis’, el Festival Internacional de Màgia que per novè any consecutiu reunirà a mags reconeguts internacionalment que des d’avui i fins dilluns participen en una trobada de mags al Pont de Cabrianes.

Aquest any, malgrat les dificultats de la COVID-19 que han provocat algunes absències de mags de fora d’Espanya, prendran part a la trobada una vintena de mags, una dotzena dels quals actuaran dissabte al Teatre Conservatori: Aleix Ferrer, Peio, Mag Dian, Ramó & Alegría, Adrian Soler, Pol Pavo, Martí Cordero (Espanya); Rafael Scholten (Holanda) i Kenris Murat i Felix Guyonnet (França). L’espectacle, presentat pel mag Christian Cooker, està dirigit per May Closa i Xavier Tapias.

La gala va sorgir arran de la trobada de treball que des de fa 11 anys organitzen una vintena de mags a Sallent, en què mostren els uns als altres de manera oberta els seus números. Aquesta serà la novena vegada que els participants tindran l’oportunitat de mostrar aquest treball en públic en aquest Festival Internacional que enguany acollirà el Teatre Conservatori i que en les edicions anterior havia acollit el Teatre Kursaal. Una gala que ens mostrarà una màgia d’escena visual, poètica i actual. Les entrades que tenen un preu de 15 euros, (12€ amb carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25), es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NIT DELS GENIS   KURSAAL   MÀGIA   MANRESA   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori
NATACIÓ
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
LA FOTO DEL DIA
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova

CULTURA
La Sala Gran del Kursaal acull aquest cap de setmana en dues funcions l’obra de Jordi Oriol
MÚSICA
El violoncel·lista Pau Codina actuarà aquest diumenge a l’Espai Plana de l’Om
CULTURA
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
L’Ajuntament organitza el taller “Fora les vergonyes”
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]