Divendres 24 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Consell Comarcal del Bages i Ajuntament de Manresa organitzen la Taula Comarcal de Polítiques LGTBI
De manera telemàtica amb l’objectiu de coordinar les polítiques i accions en matèria de diversitat sexual i de gènere entre els serveis, entitats i agents comarcals de diferents àmbits.
Consell Comarcal del Bages i Ajuntament de Manresa organitzen la Taula Comarcal de Polítiques LGTBI.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/01/2021 16:25
400 drons dansaran al cel del Parc de l'Agulla per obrir pas al Castell de Focs de la Festa Major
Noves actuacions per millorar la mobilitat a l'entorn del carrer Guimerà
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
El Kids&Us Manresa reforça la direcció de joc amb Rafa Villar
El Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Manresa han organitzat de manera telemàtica amb èxit de participació la Taula Comarcal de Polítiques LGTBI. El Servei d’Atenció Integral (SAI) Comarcal i de Manresa han programat aquest espai de trobada per coordinar les polítiques i accions en matèria de diversitat sexual i de gènere entre els serveis, entitats i agents comarcals de diferents àmbits com l’educació, la salut, la cultura, l’esport i el lleure, la inclusió, la seguretat, l’ocupació o l’associacionisme.

Pla comarcal

En el marc de la reunió, s’han revisat les accions del Pla comarcal per garantir els drets de les persones lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals (2008-2021) que s’han dut a terme i que es preveu realitzar fins a finals d’any. La taula comarcal també funciona com un espai per compartir necessitats i demandes, intercanviar experiències i promoure campanyes conjuntes.

Representació institucional

La trobada virtual ha comptat amb la participació de la delegada del Govern a la Catalunya Central, Alba Camps, de la consellera de l’Àrea de Serveis Socials Bàsics, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages, Àdria Mazcuñán, i de la regidora de Feminismes de l’Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz. Han assistit responsables dels Serveis Territorials d’Educació, del Cat Salut, de la fiscalia i nombroses entitats de la comarca, tant de temes LGTBI concretament, com d’educació, d’immigració i de lleure.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TAULA COMARCAL DE POLÍTIQUES LGTBI   CONSELL COMARCAL DEL BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Nova plataforma per trobar sòl, naus i oportunitats industrials
BAGES
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona
BAGES
El Consell Comarcal demana que la Llei d’Alta Muntanya no deixi fora els pobles de muntanya del Bages

BAGES
El Consell Comarcal impulsa un projecte d'energia a Fonollosa per reduir la factura de la llum
BAGES
El Consell Comarcal commemora la LGTBI+ amb la campanya “Orgull de drets i diversitat”
BAGES
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
Un estiu per gaudir i refrescar-se
Althaia i el Parc de la Séquia impulsen un projecte d’horticultura
400 drons dansaran al cel del Parc de l'Agulla per obrir pas al Castell de Focs de la Festa Major
Noves actuacions per millorar la mobilitat a l'entorn del carrer Guimerà
El Kids&Us Manresa reforça la direcció de joc amb Rafa Villar
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
El Pla Educatiu d'Entorn de Manresa busca persones voluntàries per fer de mentores
El festival de referència de l'economia solidària rural catalana aterra al Solsonès


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]