Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

20 defuncions per Covid-19 a la residència de Solsona
Es reprèn la celebració de la Missa de diumenge dins el centre.
Es reprèn la celebració de la Missa de diumenge dins el centre.

SANITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
18/01/2021 22:28
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
La Fundació Privada Hospital Pere Màrtir Colomés lamenta  una mort més, víctima del brot de coronavirus de la residència, que fa que siguin 20 les persones finades per la COVID-19 al centre solsoní. Aquesta és la pitjor dada que s’ha posat damunt la taula en la reunió diària de la comissió de seguiment del brot. Pel que fa als residents traslladats a Igualada, a casa i al sociosanitari del Solsonès, continuen tots estables.

Aquest diumenge es va celebrar una missa a la residència, presidida pel bisbe, Xavier Novell, on van poder participar les persones que, progressivament, es van recuperant de la malaltia, mentre que la resta que ho van desitjar van rebre la Comunió. L’equip humà de la Fundació ha considerat oportú organitzar novament l’ofici religiós al centre per acompanyar espiritualment les persones que ho necessiten i pregar col·lectivament per les víctimes de la pandèmia.

Davant la complexa situació que els toca viure a nombroses famílies i als professionals de la residència, l’Ajuntament de Solsona recorda que es posa a la seva disposició el suport psicològic del Servei d’Acompanyament al Dol de Solsona. Es tracta d’un equip de professionals de l’espai terapèutic Matís que, de forma personalitzada, acompanya en el procés del dol per ajudar a guarir-ne la ferida. S’hi pot contactar telefònicament trucant al 667024557.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: RESIDÈNCIA   COVID-19   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
SOLSONÈS
El Carnaval de Solsona combat les agressions
SOLSONÈS
Ja està disponible la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca 2026’

SOLSONÈS
Targeta per a persones que esperen la valoració de discapacitat
SOLSONÈS
Solsona bonifica l’ICIO a tres obres considerades d’interès especial
SOLSONÈS
L’OJC porta l’‘Univers Viñes’ al teatre comarcal de Solsona en un concert gratuït
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]