Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament organitza un curs sobre l'acompanyament durant el procés de dol
El curs es farà els dies 8, 10, 12, 15 i 17 de febrer, de 9.30 a 12.30 h. S’adreça preferentment a persones majors de 45 anys, que en aquests moments estiguin aturades i inscrites al CIO.
L'Ajuntament organitza un curs sobre l'acompanyament durant el procés de dol.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
20/01/2021 13:36
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Centre d’Iniciatives per l’Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa ha organitzat per al mes de febrer el curs “Acompanyament durant el procés de dol”, que s’emmarca dins el projecte “Llar i cures, feines dignes”, una proposta formativa que busca incentivar l’ocupació de qualitat en tot el sector de l’economia de les cures mitjançant accions de sensibilització de la població així com a creació de recursos ocupacionals per als/les professionals del sector, i el suport i dinamització de la demanda d’aquests serveis, que garanteixin unes condicions de treball dignes.  

L'objectiu general del curs és descriure què és el procés del dol i adquirir eines per iniciar-se en l'acompanyament a les persones i famílies que es troben en aquesta situació. La proposta  formativa pretén oferir habilitats necessàries per poder acompanyar aquestes  persones així com revisar la visió sobre les pèrdues i la mort a les diferents cultures.

El curs té una durada de 20 hores i es farà els dies 8, 10, 12, 15 i 17 de febrer, de 9.30 a 12.30 h. S’adreça preferentment a persones majors de 45 anys, que en aquests moments estiguin aturades, i es valorarà que tinguin experiència en  tasques de cura de persones a nivell domiciliari  i inscrites al CIO, o en algun altre servei local d’ocupació.

 Els propers cursos que programats dins el projecte “Llar i cures, feines dignes” seran  “Tot el que et cal saber sobre el règim especial dels empleats/des de la llar”, el mes de març, “Gestió de l'estrès”, que es farà durant el mes d'abril,  i  “Intel·ligència emocional en l'àmbit assistencial”, el mes de juny.

Per a informació es poden adreçar al CIO al telèfon 938776490 o enviar un correu electrònic  a llaricures@ajmanresa.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROCÉS DE DOL   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Fundació “la Caixa” col·labora amb el CFP per impulsar el projecte «Metall Jove»
LA FOTO DEL DIA
Ambient al pati de la Casa Lluvià
NATACIÓ
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu

LA FOTO DEL DIA
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
MÚSICA
El Festival Camins tanca amb èxit la seva primera edició amb una bona resposta de públic
ACTUALITAT
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba
Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]