Diumenge 31 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arriba l'estatal més elitista de l'història
Aquest cap de setmana, i degut a les mesures restrictives adoptades per la Real Federació Espanyola d'Atletisme, arriba el Campionat d'Espanya Absolut més elitista de la seva història.
Arriba l'estatal més elitista de l'història.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/02/2021 11:08
La Festa del Riu omple de nou la llera del Cardener
La segona trobada gegantera del Seny i la Rauxa omple el centre de Manresa
Let's Clean Up Europe a Súria recull més de 800 quilos de residus
Sant Fruitós de Bages reconeix el talent literari infantil
En el Polideportivo Municipal Gallur es reuniràn 299 atletes (148 nois i 151 noies) que son els que han entrat dins el selecte grup d'atletes acceptats per pendre part en aquest estatal absolut, segons marques registrades. 

L'Avinent Manresa hi estarà present amb tres atletes: 

Mónica Clemente en perxa (4a per marques), Emilia Del Hoyo en 60 metres tanques (8a per marques) i Ainhoa Martinez en Pes (8a per marques). 
Aixi mateix, l'atleta entrenada per el tècnic manresà Joan Lleonart, la banyolina Esther Guerrero (amb dotze titols estatals absoluts a les seves espatlles), intentarà prorrogar el seu reinat en els 1500 metres llisos, on de ben segur trobarà la forta resistència de Marta Perez (CA ADIDAS).

Per altra banda, dues atletes de l'Avinent Manresa es desplaçaràn fins a Castelló per tal de disputar el Campionat d'Espanya d'Hivern de Llançaments sub16-18: Mar Santanach i Irene Mateo estaràn presents en les finals de Martell sub16 i sub18, respectivament.

Dissabte, cinc atletes de l'entitat pendràn part en el Campionat de Catalunya de Proves Combinades sub14 que es viurà al Palau Sant Jordi de Barcelona, i l'equip màster masculi pendrà part en el català de clubs màster en pista coberta. 
I diumenge en la mateixa instal.lació de la capital catalana, es disputarà el català sub20 en pista coberta amb la participació de deu atletes de l'Avinent Manresa, i el Campionat de Catalunya de clubs sub14 en pista coberta que reunirà a les vuit millors formacions de cada categoria i en el que l'Avinent Manresa hi estarà present amb les dues formacions.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLESTISME  
També et pot interessar:
ATLETISME
Bronze català per les màsters de l'Avinent
ATLETISME
Pluja de rècords i medalles de l'Avinent Manresa en el català sub16
FUTBOL
Sergi Trullàs renova fins al 2027 com a entrenador

FUTBOL
Aquestes vacances, futbol i diversió al Campus d’Estiu del CE Manresa
FUTBOL
El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera temporada
FUTBOL
El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera temporada 2026/27
Tot a punt per la nova línia de bus del centre històric
La segona trobada gegantera del Seny i la Rauxa omple el centre de Manresa
El ‘ticketing’, l’engranatge de l’economia de l’experiència que creix a Barcelona
Com escollir la primera moto
Èxit rotund en la presentació del marxandatge d'"Au Maria!" a Fonollosa
La Festa del Riu omple de nou la llera del Cardener
200 alumnes del Bages organitzen el IV Congrés d'Ecociutat Joves per la sostenibilitat
Let's Clean Up Europe a Súria recull més de 800 quilos de residus


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]