Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Taula Crítica sobre la situació dels drets humans a Myanmar
La xerrada tindrà lloc el 23 de febrer a les 19.30 hores a través de la plataforma Zoom.
Taula Crítica sobre la situació dels drets humans a Myanmar.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/02/2021 11:54
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El dia 23 de febrer la regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Manresa i la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera promouen una taula rodona virtual per explicar i debatre sobre la situació de vulneració de drets humans a Myanmar (Birmània) abans i després del cop d’estat contra el govern d’Aung San Suu Kyi, el passat 1 de febrer. A més, es busca reflexionar sobre la situació de la població rohingya, minoria musulmana al país que ha estat especialment perseguida obligada a refugiar-se massivament a Bangladesh .

La xerrada comptarà amb la participació de Queralt Castillo, periodista freelance, especialitzada en la reconciliació ètnica a Myanmar, i Dani Vilaró, periodista especialitzat en drets humans. Portaveu d’Amnistia Internacional Catalunya. Es farà via online a través de la plataforma Zoom, el dimarts 23 de febrer de 19.30 a 20.30 hores.  

Les Taules Crítiques són un format promogut per la Casa Flors Sirera amb l’objectiu de debatre sobre temes d’actualitat internacional en un format informal que promogui l’intercanvi i la reflexió sobre nostre rol al context internacional. A principis de març de 2020 estava prevista una primera Taula Crítica al voltant dels drets de la població palestina, que finalment no es va poder dur a terme a causa de la situació sanitària.

Les inscripcions per a la primera Taula Crítica s’han de realitzar enviant un correu a  florssirera@ajmanresa.cat (s’enviarà l’enllaç el mateix dimarts 23 de febrer al matí). L’activitat compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i del Consell Municipal de Solidaritat i forma part del Pla d’educació en valors i per la ciutadania global.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MYANMAR   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]