Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Santpedor encetarà diumenge els actes del 8 de març
La plaça Gran U d’octubre acollirà diumenge els principals actes del 8M amb la lectura del manifest com a tret de sortida.
Santpedor encetarà diumenge els actes del 8 de març.

SANTPEDOR / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/03/2021 11:10
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Santpedor encetarà diumenge els actes del Dia de la Dona. La plaça Gran U d’octubre acollirà a les 12h la lectura del manifest institucional i, a continuació, el col·lectiu Santpedor Art i Creació portarà a terme una representació artística a la mateixa plaça. La periodista i humorista Ana Polo serà l’encarregada de tancar la jornada amb un monòleg feminista en clau d’humor. Les activitats estan previstes a l’aire lliure per complir amb totes les mesures de seguretat i no cal reserva prèvia.

El dilluns 8 de març, els alumnes de l’Institut d’Auro de Santpedor participaran al taller ‘Educació sexual: trencant els mites d’Internet’, amb Ariadna Gómez i Juli Palacios. Una proposta programada per l’Ajuntament i la Comissió de Coeducació de l’Institut dins els actes del Dia de la Dona. Des del dia 8 i durant tota la setmana es podrà veure a la Biblioteca Pare Ignasi Casanovas una exposició bibliogràfica sobre feminisme. Des del Lokal de la Vila, el Casal de Joves de Santpedor, s’han programat unes propostes en línia per reflexionar sobre el Dia de la Dona, que es podran fer a partir del 8 de març al web lokaldelavila.blogspot.com.

La regidora d’Igualtat, Núria Martínez Amat, explica que “la programació del dia de la dona vol posar de manifest les diferències que existeixen encara entre homes i dones i que cal reivindicar el 8 de març tot l’any”. Des de l’Ajuntament es treballa amb el Pla d’Igualtat per anar fent accions que visibilitzin la dona i els seus drets. Entre elles, s’ha programat una campanya destinada als comerços del poble, que properament podran fer una petita formació per acreditar-se com a espais segurs de violència masclista. També s’ha canviat a veu d’home el contestador de l’Ajuntament, una de les accions que contempla el pla d’Igualtat al considerar que els asssitents de veu perpetuen el paper de la dona com a persona que t’assisteix servicialment.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIA DE LA DONA   SANTPEDOR   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
ST. FRUITÓS
Concurs per crear la mascota que representarà la Capitalitat del Bàsquet Femení
BAGES
La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb una aposta renovada

BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
SÚRIA
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
BAGES
Fonollosa treu a subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]