Dimecres 29 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
El Documental del Mes, coordinat per MEES i CineClub, torna aquest dijous 4 de març (20h) a l’Espai de la Plana de l’Om amb la projecció del documental ‘The Letter’ de Maia Lekow i Christopher King, un retrat valent que posa en evidència com els valors de les comunitats rurals han estat trastornats pel colonialisme i la religió.
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om.

Redacció/ Jordi Preñanosa  
03/03/2021 13:27
L'èxit de la tarifa plana d'aparcament a la Seu Centre impulsa la seva ampliació a Quatre Cantons
Montepio celebra la segona Festa del Soci al Teatre Conservatori de Manresa
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
Què faries si acusessin a la teva àvia de bruixeria? Els temps de la Santa Inquisició queden aparentment lluny, però avui en dia, a Kènia, la realitat de les dones amb una sensibilitat especial és dramàtica i ens fa reviure el terror de l’Edat Mitjana. El jove Karisa viatja de Mombasa als seus orígens rurals quan s’assabenta que la seva àvia està en perill. A través de les converses amb els seus familiars descobrim amb incredulitat que el seu oncle, fruit d’una combinació de superstició i interessos econòmics, és l’instigador de la terrible acusació. A la vegada, les seves ties intenten protegir l’àvia que ha d’aprendre a conviure amb el fantasma de l’assassinat rondant la seva humil casa. A Kènia, centenars d’ancians són acusats de bruixeria per tal de robar-los les terres.

Una història d’amor intergeneracional, en què el carisma d’en Karisa demostra com la resistència a l’avarícia és possible i on el cos fràgil de l’àvia amaga un poder femení indestructible. Per garantir les mesures de seguretat i control, l’Espai de la Plana de l’Om tindrà les entrades numerades i les invitacions es poden adquirir anticipadament a través d’internet a www.kursaal.cat.

El Documental del Mes

EscoltaLlegeix fonèticamentUs recordem que El Documental del Mes té com a objectiu acostar el gènere documental al màxim nombre d'espectadors possible i incrementar la presència del documental europeu a les pantalles cinematogràfiques. Amb aquesta finalitat, habitualment, el primer dijous de cada mes s’estrena una pel·lícula documental de qualitat, de temàtica i procedència diversa, a 40 ciutats de Catalunya, país Valencià, Illes Balears i resta de I'Estat Espanyol. Els Documentals es projecten en versió original subtitulada en català a Catalunya, Alacant i les Illes Balears i en versió original subtitulada en castellà a la resta de l'Estat. La selecció de documentals la realitza un comitè de selecció de Paral·lel40.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DOCUMENTAL DEL MES   KURSAAL   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
L’òpera ‘La traviata’ de Verdi arriba aquest divendres Kursaal
CULTURA
Prop de 600 alumnes de 3r i 4t d’ESO pujaran aquesta setmana a l’escenari del Kursaal
CULTURA
Dafnis Balduz protagonitzarà dijous a la Sala Petita del Kursaal el monòleg ‘Qui va matar el meu pare’

CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà al teatre Conservatori l’espectacle musical ‘NopNala’
MÚSICA
L’Arannà actuarà demà a la Sala Petita del Kursaal dins del Cicle d’Arrel
CULTURA
Albert Pla i en Peyu tornen aquest divendres al Kursaal amb la comèdia ‘Hamlet’
Jugant amb la llum del sol al carrer Guimerà
L’òpera ‘La traviata’ de Verdi arriba aquest divendres Kursaal
Montepio celebra la segona Festa del Soci al Teatre Conservatori de Manresa
L'èxit de la tarifa plana d'aparcament a la Seu Centre impulsa la seva ampliació a Quatre Cantons
L'alcalde Marc Aloy serà al barri de Les Cots, Guix i Pujada Roja dimecres 29 d'abril
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
La coreografia “Massa Bulla dins la Pastera”, de Lali Mateu, guanya el Premi Joan Burés 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]