Divendres 25 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç de Castellet tanca el pressupost de 2020
El consistori aconsegueix la xifra més elevada des de l’any 2013, que li permet mantenir una economia sanejada, garantir l’accés a crèdits i finançar inversions pròpies.
Sant Vicenç de Castellet tanca el pressupost de 2020.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/03/2021 15:42
Manresa aprova els ajuts per rehabilitar habitatges del Centre Històric i mobilitzar 9,5 milions d’euros
El Geoparc de la Catalunya Central presenta a Finlàndia un projecte per apropar la geologia als infants
Manresa-Logronyès i Pirinaica-Joanenc, en directe a Esport Central
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha tancat el pressupost corresponent a l’any 2020 amb un romanent positiu de tresoreria d’1.123.119 euros, la xifra més elevada des de l’any 2013. Respecte l’any passat s’ha aconseguit un augment de tresoreria de més de 200.000 euros. L’equip de Govern valora positivament la progressió i aquests números aconseguits en plena pandèmia i que permetran, per exemple, destinar més de 200.000 euros al Pla de reactivació econòmica i social previst per aquest 2021, que aposta per actuacions de generació d’ocupació.

Nivell d’endeutament assumible

El consistori ha tancat els números de 2020 amb un nivell d’endeutament del 41,55%, una xifra que se situa lluny del 75% que marca la llei per accedir al crèdit. El resultat pressupostari de l’exercici 2020 és de 669.234 euros i l’estalvi net arriba als 823.749 euros, que permet mantenir una economia sanejada, afrontar operacions de crèdit en el moment en què sigui necessari i fins i tot finançament propi per a inversions.

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha tingut aquesta capacitat d’estalvi en un any especialment difícil. Tot i la davallada d’ingressos de més de 300.000 euros pel tancament d’equipaments i la suspensió temporal d’activitats, s’ha pogut fer aquest estalvi amb molta contenció de la despesa corrent.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inicia la renovació de la coberta de l’edifici del club del camp de futbol
BAGES
La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb una aposta renovada

ST. FRUITÓS
Concurs per crear la mascota que representarà la Capitalitat del Bàsquet Femení
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
El carrer Casanova de Manresa amb ambient
El Kursaal estrena butaques, amb tres funcions de la comèdia ‘Una idea genial’
Una nova guia posa a l’abast dels professionals d’orientació informació sobre el mercat laboral
El Geoparc de la Catalunya Central presenta a Finlàndia un projecte per apropar la geologia als infants
El SOC i AMPANS garanteixen noves oportunitats per a joves
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
L'absentisme universitari s'explica més pel valor percebut de les classes que per la manca d'interès
L’Ajuntament inicia la renovació de la coberta de l’edifici del club del camp de futbol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]