Dissabte 14 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

‘Rey Lear’ aquest dijous al Kursaal
Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries.
‘Rey Lear’ aquest dijous al Kursaal.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
24/03/2021 13:46
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Els Premis Batec a Manresa el dia 6 de març
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest dijous, 25 de març a les 20h, ‘Rey Lear’ de William Shakespeare, en un muntatge de la companyia andalusa Atalaya que ja ha exhaurit totes les entrades, amb el 50% de l’aforament. Aquest és el primer cop que la companyia Atalaya visita Manresa i ho fa amb el seu segon muntatge shakespearià després de ‘Ricardo III,’ del qual la crítica va destacar que destil·lava el perfum de l’autor i del seu univers. Per això, han volgut aprofundir en aquesta mateixa línia. No es pretén ubicar l’acció en cap època, som davant d’un text universal: les passions i els instints humans no han canviat en els darrers 4.000 anys.

L’espectacle, dirigit per Ricardo Iniesta, compta amb un elenc format per Marga Reyes, Joaquín Galán María Sanz, Raúl Vera, Elena Aliaga, Silvia Garzón, Lidia Mauduit, José Ángel Moreno i Javi Domínguez.

Atalaya s’ha convertit en un referent del teatre d’investigació a l’Estat espanyol. Al llarg de 36 anys ha recorregut mig miler de ciutats de trenta-nou països dels sis continents amb un estil propi basat en l’energia d’actors i actrius, tant a través del cos com de la veu, la lectura contemporània dels grans textos universals, la força expressionista de les imatges i el tractament poètic de l’espai, la música i els objectes.

Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament i l’ús de mascareta durant tota la funció.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: REY LEAR   KURSAAL   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert
CULTURA
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori
CULTURA
Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori un espectacle de titelles

CULTURA
La comèdia ‘Ai! La misèria ens farà feliços’ farà parada aquest cap de setmana al Kursaal
CULTURA
L’obra de teatre ‘Glòria 27 o el mite de l’èxit’ del navassenc Climent Ribera, aquest dijous al Kursaal
ANOIA
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Consells de seguretat de Protecció Civil per a les festes de Carnestoltes
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Els beneficis de practicar esport regularment
Per què el fred canvia com percebem un perfum?
Salut impulsa la tercera edició del programa "Prescriu- te el català"
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]