Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Inscripcions obertes per als cursos de formació al CEDEM per l'abril
Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació. Les places en aquestes formacions són limitades i requereixen inscripció prèvia.
Inscripcions obertes per als cursos de formació al CEDEM per l'abril.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/03/2021 13:32
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El Centre de Desenvolupament Empresarial de l’Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix el proper mes d’abril  diversos cursos en línia gratuïts adreçats a persones emprenedores i empreses amb l’objectiu de millorar la seva formació i  ampliar els recursos per poder consolidar la seva idea de negoci o fer créixer la seva empresa.

Els cursos en línia previstos en línia són els següents:

Fiscalitat bàsica per autònoms - 7 i 8 d’abril d’11.00 h a 12.00 h.

Quan es desenvolupa una activitat per compte pròpia com a autònom és important  conèixer les obligacions que existeixen en matèria tributària per així poder planificar una estratègia tributària de gestió del negoci. Aquesta formació permetrà als assistents adquirir els coneixements bàsics dels principals impostos que afecten  els autònoms, com són l'IRPF i l'IVA. Avalua la teva idea empresarial i concreta els elements claus del teu negoci- 8 d’abril de 12.30 h a 14.00 h

L’objectiu  d’aquesta formació és adquirir una metodologia de pensament estratègic sobre el model de negoci, de manera senzilla, ràpida i eficient;  visualitzar exemples reals on inspirar-se; conèixer una nova eina d'anàlisi i diagnosi i per tal d'avaluar la idea i la coherència entre els elements clau; i identificar els elements més determinants del nostre model de negoci.

Com guanyar diners: Models de negoci a internet- 22 d’abril de 9.00 h a 13.00 h

Els objectius d'aquesta formació són Obtenir una visió general sobre les diferents fonts d'ingressos que pot utilitzar un negoci en línia; i  familiaritzar-se amb els diferents models de negoci a través d'exemples reals i casos pràctics. Google Adwards Express: publicitat a la xarxa per negocis de proximitat- 28 d’abril de 9.00 h  a 13.00 h

AdWords és el programa publicitari associat al motor de recerca Google i que ha suplantat les antigues pàgines grogues. La possibilitat de crear campanyes d'abast local i la difusió de les cerques des dels dispositius mòbils obre un enorme ventall de possibilitats per botigues, comerços de proximitat i empreses que ofereixen els seus serveis a clients d’àmbit local. En la part teòrica del curs els participants aprendran a conèixer aquest programa. En la part pràctica aprendran a crear un compte i a engegar la seva pròpia campanya publicitària així com a realitzar el seguiment i optimització.

Més informació i inscripcions a : https://www.manresa.cat/cedem/menu/5365-formacio-per-a-emprenedors-i-empreses
Les formacions són gratuïtes, les places són limitades i requereixen inscripció prèvia.
Totes les formacions es faran en format on-line, un cop inscrits, des del CEDEM us confirmaran la plaça i us faran arribar el link de la formació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]