Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira de l’Estudiant manté la versió virtual aquest any
La 29a edició del certamen potencia el format en línia a través de la pàgina web firaestudiant.cat.
La Fira de l’Estudiant manté la versió virtual aquest any.

ACTUALITAT / Redacció/ Jordi Preñanosa  
09/04/2021 22:46
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La Fira de l’Estudiant 2021 —que inclou els estudis que es cursen al Bages, Moianès, Berguedà i Solsonès— donarà el tret de sortida el pròxim 12 d’abril amb una xerrada d’orientació acadèmica i professional adreçada a professionals de l’orientació del territori. El certamen manté el format virtual i compta amb la pàgina web renovada firaestudiant.cat com a punt de trobada. La sessió inaugural Què puc fer per saber què vull ser anirà a càrrec de Teresa Terrades, coordinadora pedagògica de l’INS Escola Intermunicipal del Penedès, a partir de les 12 h del migdia i es podrà seguir a través d’aquest enllaç.

La fira potencia la programació d’activitats a través de la xarxa que començaran a partir del 14 d’abril amb les visites virtuals organitzades pels diferents centres educatius del territori. El certamen manté la voluntat de donar suport i orientar l’alumnat en el moment de definir el seu itinerari formatiu i ocupacional. Per això s’oferirà un assessorament individualitzat a tots els joves que ho demanin i també s’inclouran xerrades adreçades a famílies en matèria de beques i ajuts per als estudis post obligatoris i sobre mobilitat internacional.

Totes les persones que visitin la pàgina web podran consultar itineraris formatius, l’oferta formativa i també tota la informació dels centres educatius del Bages, Berguedà, Solsonès i Moianès.

Suport institucional

El certament està impulsat pel Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Manresa, amb la col·laboració del departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Lacetània, el Consell Comarcal del Berguedà, el Consell Comarcal del Moianès, l’Ajuntament de Solsona, el Consell Comarcal del Solsonès i el Consell Comarcal del Moianès.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE L'ESTUDIANT  
També et pot interessar:
MANRESA
La Fira de l’Estudiant reunirà una àmplia oferta d’orientació acadèmica, formativa i ocupacional
ACTUALITAT
Tret de sortida de la 33a edició de la Fira de l’Estudiant amb més de 3.600 joves de la Catalunya Central
MANRESA
La Fira de l’Estudiant obre portes al Museu de l’Aigua i el Tèxtil amb prop de 4.000 alumnes inscrits

BAGES
La Fira de l’Estudiant recupera la presencialitat i obre portes al Palau Firal fins dijous
BAGES
La 30 Fira de l’Estudiant escalfa motors
SOLSONÈS
Tècniques solsonines d’Educació i Joventut porten la Fira de l’Estudiant a les aules
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]