Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ingressa a presó un home per quatre atracaments en establiments comercials de Manresa
L'autor intimidava amb una arma de foc els treballadors i sostreia els diners de la caixa enregistradora.
Ingressa a presó un home per quatre atracaments en establiments comercials de Manresa .

SOCIETAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/04/2021 15:02
Les llums de Nadal arribaran a més carrers i l'arbre gegant de Sant Domènec creix fins als 21 metres
Manresa i Lleida reforcen aliances estratègiques en turisme, patrimoni i transformació
Sant Fruitós de Bages aprova les tarifes de l’aigua per al 2027
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de la Unitat d'Investigació de la comissaria de Manresa van detenir el passat 13 d'abril, un home de 24 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Manresa, com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació.

El primer robatori es va produir el passat 18 de novembre, pels volts de les tres de la tarda, en una gasolinera de Manresa. Un home va entrar a l'establiment, es va apropar a la treballadora i li va demanar els diners de la caixa. La va intimidar amb  una arma de foc i va sostreure uns 350 euros.

El passat 18 de març es va produir un segon robatori a la mateixa gasolinera i amb el mateix modus operandi. Un home va entrar, va amenaçar amb una arma de foc a la treballadora i va sostreure 550 euros de la caixa enregistradora.

Finalment, el 26 de març i el 2 d'abril es van produir dos robatoris més amb arma de foc, però aquesta vegada van ser a dos supermercats de Manresa. L'autor va intimidar els treballadors amb una arma de foc i va sostreure entre els dos llocs  uns 600 euros.

Arran d'aquests fets els mossos van iniciar una investigació i van concloure que en tots els casos l'autor era el mateix. Després de diverses gestions, el passat 13 d'abril van identificar i detenir a Manresa el presumpte autor dels quatre robatoris. El detingut va passar ahir a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia Manresa i en va decretar el seu ingrés a presó.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FET DIVERS   DETINGUT 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Brutal assalt a Manresa: deixen inconscient un home de 66 anys al mig del carrer i li roben
ACTUALITAT
Detenen un home per estafar 18.600 euros a dues persones d'edat avançada a Castellterçol
ACTUALITAT
Detenen dos homes per un robatori amb força en una empresa de Santpedor

ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen dos homes per una temptativa de robatori amb força en un domicili
CATALUNYA CENTRAL
Enxampen un motorista que circulava a 181 km/h al Moianès
BAGES
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Nou arbrat al carrer Guimerà
El Kids&Us Manresa reforça el joc interior amb el fitxatge de l'eslovè Luka Scuka
Manresa i Lleida reforcen aliances estratègiques en turisme, patrimoni i transformació
Torna “Il·luminar’t” amb tres tallers d’artesania per als infants de primària de Solsona
Les llums de Nadal arribaran a més carrers i l'arbre gegant de Sant Domènec creix fins als 21 metres
Formació per treballar com a monitor o monitora de dinamització poliesportiva
La Manresa dels 100.000, tema de novembre del Pou de la Gallina
AMPANS atorga el VII Premi INSERT del Festival CLAM al curtmetratge ‘El color dels somnis’


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]