Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S'instal·la l'Arbre dels Desitjos i un banc pintat per l'artista Montse Forradelles al carrer de la Mel
La instal·lació de l’arbre i el banc permetran embellir la placeta de darrere de la Mel, situada entre el carrer de la Mel i el carrer del Camp d’Urgell, en ple centre històric.
La regidora del Centre Històric, Claudina Relat, amb comerciants del carrer Urgell i del carrer de la Mel. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/05/2021 16:33
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
L'Ajuntament de Manresa, a través de la Regidoria del Centre Històric, ha adequat la placeta de darrere de la Mel amb la incorporació de l'Arbre dels Desitjos i un banc pintat per l’artista Montse Forradelles. Es tracta d’una olivera que va estar ubicada a la Plana de l'Om durant la campanya de Nadal, en la qual s’hi podien penjar desitjos per a l’any 2021. L’acció s’emmarcava dins d’una campanya de foment del comerç.

A banda de l’Arbre dels Desitjos, a la placeta també s'hi ha instal·lat un nou banc que la Regidoria del Centre Històric va encarregar a l'artista Montse Forradelles perquè hi fes una actuació artística de record a tots els desitjos penjats. En paraules de l’artista, és "una representació de la ciutat, on apareix un ens que representa tota la ciutadania i com aquesta cuida la seva ciutat amb afecte i amor".

La regidora del Centre Històric, Claudina Relat Goberna, manifesta que la incorporació d'aquests elements, juntament amb els equipaments infantils ja existents i el mural de l'Artista Susanna Ayala ­—que es restaurarà en els propers mesos— crearan un espai lúdic i divers en aquesta plaça del centre històric, que compta també amb la Ludoteca Ludugurus.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ARBRE DELS DESITJOS   MANRESA 
També et pot interessar:
CULTURA
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
LA FOTO DEL DIA
Una cotorra a un arbre
MANRESA
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials

MANRESA
L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
LA FOTO DEL DIA
Reflexes al llac de l'Agulla
BÀSQUET
El Bàsquet Manresa obre un concurs per crear el nou logotip de la Fundació
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]