Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Canvi de sentit dels carrers de la zona nord-est
L'Ajuntament de Santpedor canviarà el sentit de 7 carrers de la zona Nord-Est del poble. Es tracta d'una actuació de reorganització viària que ja es va fer pública el mes de gener, després d'una campanya informativa i participativa per part dels veïns de la zona.
Canvi de sentit dels carrers de la zona nord-est.

SANTPEDOR / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/05/2021 13:55
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
Està previst que la primera fase comenci amb el canvi de direcció dels carrers Francesc Macià, Josep Carreras i Edison, i que s'allargui fins divendres. A partir de dilluns vinent es portarà a terme la segona fase, amb el canvi de direcció dels carrers Pedrosa, Pirineu, Anselm Clavé i part del passatge doctor Pere Blasco. Els primers dies es posarà senyalització addicional i tanques de reforç perquè la població estigui advertida de forma molt visible dels canvis de direccionalitat.

Prèviament a la reorganització viària, l'Ajuntament ha treballat els darrers mesos en l'adaptació d'alguns carrers com el carrer Pep Ventura i les cruïlles amb la carretera de Castellnou i Joan Miró, perquè puguin assumir el paper que se'ls requereix, incloent la millora de l'accessibilitat i senyalització viària corresponent. Està previst que aquestes actuacions s'allarguin les properes setmanes fins a assolir la totalitat dels carrers afectats. 

La regorganització viària dels carrers de la zona Nord-Est té per objectiu fer de Santpedor un poble més segur oferint una resposta global a la mobilitat rodada de la zona, millorar l'accessibilitat amb la reducció de barreres arquitectòniques, millorar la seguretat viària amb la reducció de sinistres i establir les bases per a treballar amb camins escolars segurs. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANTPEDOR   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reconeix els èxits dels equips esportius
SÚRIA
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny

SÚRIA
L'Ajuntament de Súria rep un reconeixement pel seu suport a la donació de sang
BAGES
Artés prepara una nova revetlla de Sant Joan amb Strombers
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica els controls d’alcohol i drogues al volant
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]