Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Kanka actuarà per primera vegada a Manresa aquest dissabte
Serà a les 17:30h i a les 20:30h, en dos concert per presentar ‘CanÉpé’, l’últim disc del cantautor malagueny.
El Kanka actuarà per primera vegada a Manresa aquest dissabte. Foto: Kursaal

CULTURA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
06/05/2021 13:42
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
La sala gran del Kursaal acollirà aquest dissabte, 8 de maig a les 17:30h i 20:30h, el doble concert d’El Kanka amb la presentació del seu últim treball ‘CanEpé’. Aquesta és la primera vegada que el cantautor malagueny actua a Manresa i ho farà amb les entrades exhaurides (amb l’aforament del 50%).

El Kanka portarà per primer cop al Teatre Kursaal les cançons del seu cinquè disc, que ha creat durant la gira de ‘El arte de saltar’. Amb quatre discos i una llarga llista de premis al sac, Juan Gómez Canca és un dels músics més brillants de l’última generació de cantautors espanyols. El de Màlaga ha teixit un so inconfusible amb elements de la rumba, del pop i de la música lla - tina, que marida la fina ironia de les seves lletres amb un to canalla i sempre de bon rotllo. Creacions de pòsit poètic i vívides melodies que destil·len un savoir faire que evoca mestres de la cançó de l´alçada de Caetano Veloso o Jorge Drexler i que li han fet merèixer l’èxit també en països com Mèxic, Colombia i Xile.

Els confinaments i les restriccions per fer front a la Covid-19 han fet que aquesta sigui la quarta data en què es programa l’actuació d’El kanka al Kursaal. Inicialment hi havia previst un sol concert pel 17 d’abril de 2020, que es va traslladar al 7 de novembre en un doble concert per poder acollir la demanda d’entrades amb 50% de l’aforament. D’aquesta data va passar al 23 de gener i ara, finalment, el Kanka es podrà veure a Manresa aquest dissabte 8 de maig.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KANKA   CONCERT   KURSAAL 
També et pot interessar:
TEATRE
Una vuitantena d’actors i actrius assagen El retaule del Flautista
CULTURA
L’Aula d’Arts Escèniques del teatre Kursaal obre inscripcions del curs 2026-27
CULTURA
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026

LA FOTO DEL DIA
Un assaig del Retaule del Flautista
LA FOTO DEL DIA
El teatre Kursaal tanca la temporada de gener a juny
CULTURA
La Nit de Musikaals del Kursaal torna aquest dijous amb una edició especial
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC
Els episodis de vent impulsen l'augment de trucades al 112 en el primer semestre de l'any
Claus per viatjar amb seguretat aquest estiu i prevenir riscos a la carretera
Moià acull aquest diumenge el Mercat del Vi i Formatge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]