Divendres 24 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages i AMPANS estrenyen lligams de col·laboració
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i la fundació AMPANS han signat aquest dijous un conveni de col·laboració per tal que l'entitat pugui portar a terme els projectes i activitats previstos pel Centre Ocupacional La Sagrera.
Sant Fruitós de Bages i AMPANS estrenyen lligams de col·laboració. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/05/2021 10:22
400 drons dansaran al cel del Parc de l'Agulla per obrir pas al Castell de Focs de la Festa Major
Noves actuacions per millorar la mobilitat a l'entorn del carrer Guimerà
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
El Kids&Us Manresa reforça la direcció de joc amb Rafa Villar
Amb aquest conveni, el consistori es compromet a cedir a l'entitat l'ús d'equipaments municipals per tal que els usuaris puguin utilitzar-los per a fer les seves activitats i alhora a treballar per tal que els usuaris del centre es puguin integrar al municipi fent activitats de voluntariat o servei i establint col·laboracions amb les entitats i centres educatius del municipi. Per la seva part, la Fundació AMPANS es compromet a fer activitats al municipi, a participar en els diferents esdeveniments que s'organitzin i a col·laborar amb projectes de l’Ajuntament, dels centres educatius i de les entitats del municipi.

El Servei de Centre Ocupacional de Sant Fruitós Bages La Sagrera està ubicat a l'edifici de l'escola de Música i actualment atén a 24 persones, veïnes del poble o de zones properes. L'obertura d'aquest centre al municipi ha permès que les persones que requereixen un recurs de teràpia ocupacional no s'hagin de desplaçar a pobles veïns i se les ha dotat de més autonomia personal.

La signatura del conveni, que serà vigent fins el 31 de juliol de 2024, l'han realitzat l'alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan i el director general de la Fundació Ampans, Toni Espinal, acompanyats de la responsable del Servei Ocupacional d'AMPANS, Cristina Llohis d'una educadora del CO La Sagrera i d'usuaris del servei.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AMPANS   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages intensifica els controls a motocicletes i ciclomotors
SÚRIA
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
SÚRIA
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància

ACTUALITAT
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós augmenta els controls policials a Pineda de Bages
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Un estiu per gaudir i refrescar-se
Althaia i el Parc de la Séquia impulsen un projecte d’horticultura
400 drons dansaran al cel del Parc de l'Agulla per obrir pas al Castell de Focs de la Festa Major
Noves actuacions per millorar la mobilitat a l'entorn del carrer Guimerà
El Kids&Us Manresa reforça la direcció de joc amb Rafa Villar
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
El Pla Educatiu d'Entorn de Manresa busca persones voluntàries per fer de mentores
El festival de referència de l'economia solidària rural catalana aterra al Solsonès


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]