Dilluns 02 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Concurs de balcons florits a Santpedor
L’Ajuntament no ha programat la fira com es feia habitualment, però ha mantingut algunes accions amb les flors com a protagonistes.
Concurs de balcons florits a Santpedor. Foto: AJSP

SANTPEDOR / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/05/2021 11:36
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
La situació sanitària no ha permès programar el Santpedor en Flor com és habitual, però l’Ajuntament mantindrà algunes accions amb les flors com a protagonistes. Del 7 al 14 de juny els balcons es vestiran de color amb el concurs de balcons florits, i els tres més ben engalanats podran guanyar un val per gastar en comerços de la CUSA (Comerciants Units de Santpedor). Les persones que hi vulguin participar s’han d’inscriure del 25 al 29 de maig a l’oficina de reciclatge.

Una altra de les accions que es mantenen és l’entrega de la petúnia com a mostra d’agraïment pel compromís amb el medi ambient i reciclatge. Les santpedorenques i santpedorencs podran recollir aquesta flor de temporada amb el codi del cubell de reciclatge a la plaça Gran U d’octubre del 25 al 29 de maig.

La proposta d’enguany també inclou les passejades en flor, que es faran el cap de setmana 29 i 30 de maig. Dissabte 29 al matí el Centre Excursionista 2x2 ha organitzat un recorregut per descobrir les plantes i flors que tenim al nostre entorn natural amb una aplicació mòbil que ajudarà a reconèixer-les. La caminada sortirà a les 9 del matí de la plaça del Sindicat, no cal inscripció prèvia, i es demana que els participants es descarreguin l’aplicació mòbil PlantNet prèviament.

Diumenge 30 hi haurà una altra passejada, aquesta vegada pel nucli urbà, per conèixer les plantes i arbres que ens envolten i les seves particularitats. Es demana inscripció prèvia del 25 al 29 de maig a l’Oficina de Reciclatge. L’activitat durarà una hora i sortirà a les 10h del matí de la plaça Gran U d’octubre. L’Ajuntament espera poder recuperar l’any vinent el Santpedor en Flor tal com s’havia fet altres anys, amb múltiples muntatges florals i ornamentacions a places i racons de Santpedor així com activitats durant tot un cap de setmana.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BALCONS FLORITS   SANTPEDOR   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages actualitza les ordenances fiscals per al 2027
ST. FRUITÓS
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
ST. FRUITÓS
El barri de la Rosaleda de Sant Fruitós de Bages celebra una nova edició del Castaween
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura
Sant Fruitós de Bages actualitza les ordenances fiscals per al 2027
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]