Dilluns 19 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Festival Internacional de Cinema Documental aterra aquesta setmana a la Plana de l’Om
Divendres es podrà veure ‘Altsasu (Gau Hura)’ d’Amets Arzallus i Marc Parramon i dissabte ‘El secreto del Dr. Grinberg d’Ida Cúellar.
Festival Internacional de Cinema Documental aterra aquesta setmana a la Plana de l’Om.

Redacció/ Jordi Preñanosa  
26/05/2021 12:32
Una 29a Fira Mediterrània que incita a participar, aplega 1.262 professionals
El CE Manresa ha sumat un punt al camp de la UD Barbastro
'Anem a moure'ns' per a persones grans romandran obertes del 26 al 30 d'octubre
Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica per a la gent gran de Sant Fruitós
L’Espai de la Plana de l’Om acollirà aquesta setmana el Festival Internacional de Cinema Documental ‘DocsBarcelona’ amb dues sessions que es podran veure divendres i dissabte a les 7 de la tarda. Divendres es projectarà Altsasu (Gau Hura) d’Amets Arzallus i Marc Parramon, una mirada íntima al cas dels joves acusats de terrorisme d’Altsasu que captura la transformació física i emocional dels joves a través d’un accés inèdit al seu entorn personal i familiar. I dissabte es podrà veure El Secreto del Dr. Grinberg d’Ida Cúellar, la història del doctor mexicà Jacobo Grinberg, considerat per molts com l’Einstein de la consicència, que el 1994 en ple clímax de la seva carrera va desaparèixer misteriosament.

Amb la voluntat d’acostar el cinema documental als habitants del Manresa, tant Manresana d’Equipaments Escènics, com Cineclub i l’Ajuntament de Manresa es sumen al projecte del Festival Docs Barcelona dins la secció del ‘Docs de Prop’, que amb el suport de la Diputació de Barcelona, farà que el festival arribi enguany a nou ciutats de la província: Granollers, Vilafranca, Castellar del Vallès, Sant Andreu de la Barca, Mataró, Tona, Vilanova i la Geltrú i Sant Cugat del Vallès, a més de Manresa.

Les dues sessions també inclouran la projecció dels següents curtmetratge. Així en la sessió del 28 de maig es projectaran els curts ‘A cambio de tu vida’ d’ Olatz Ovejero, Aurora Báez, Clara López, Sebastián Ramírez i ‘Te llamo para...’ de Sophia Iribertegui; i el 29 de maig es podrà veure també ‘Dores’ de Coral Piñeiro. Les entrades per a les dues sessions del DocsBarcelona són gratuïtes amb invitació prèvia i es poden aconseguir a les taquilles de Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DOCSBARCELONA   CULTURA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Últimes places per a la jornada Manresa Futur del 23 d'octubre a la Torre Busquet
WATERPOLO
L’adbisio CN Manresa s’imposa als penals al molins després d’un final agònic
LA FOTO DEL DIA
La pluja tenyeix de tardor els carrers

WATERPOLO
El CN Manresa femení goleja el CW Sant Adrià i es manté en el lideratge
BÀSQUET
Lluita sense recompensa davant l'Unicaja
FUTBOL
El Covisa Manresa no ha pogut sumar en el seu difícil compromís contra el filial del Palma Futsal
L’adbisio CN Manresa s’imposa als penals al molins després d’un final agònic
El CN Manresa femení goleja el CW Sant Adrià i es manté en el lideratge
La pluja tenyeix de tardor els carrers
Tirades socials de carrabina aire, fusell i pistola al Club Tir Precisió Manresa
Una 29a Fira Mediterrània que incita a participar, aplega 1.262 professionals
El CE Manresa ha sumat un punt al camp de la UD Barbastro
Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica per a la gent gran de Sant Fruitós
Isaac Peraire i Soler, escollit candidat d’ERC a la Catalunya Central al Congrés dels Diputats


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]