Divendres 25 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Projecte de lleure educatiu
‘Educovida’ s’ha programat amb èxit des de l’octubre a un total de tretze municipis de la comarca amb una oferta de lleure de qualitat per a infants i adolescents en situació de vulnerabilitat social.
Projecte de lleure educatiu.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
27/05/2021 12:34
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Aquest mes de maig acaba el projecte Educovida, un programa adreçat a més de 150 infants i adolescents del territori en situació de vulnerabilitat que han pogut gaudir, des de l’octubre, d’una oferta de lleure de qualitat. Educovida és una iniciativa de l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Bages que s’ha programat setmanalment als municipis de Sant Joan de Vilatorrada, Callús, Súria, Cardona, Santpedor, Artés, Avinyó, Navàs, Navarcles, El Pont de Vilomara, Sant Vicenç de Castellet, Sant Fruitós de Bages i Sallent.

A través dels espais dels Centres Oberts i les Aules Socioeducatives d’aquests municipis infants i adolescents han pogut participar d’activitats de lleure educatiu pensades i diferenciades. Des d’octubre s’han programat activitats de percussió corporal, teatre social, ioga i tècniques de relaxació, percussió corporal, jocs tradicionals, etc. L’objectiu del projecte és afavorir la socialització i l’autoestima dels participants.

Un servei necessari

La consellera de l’Àrea de Serveis Socials  Bàsics, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages, Àdria Mazcuñán i Claret, apunta que “aquest any era més necessari que mai continuar impulsant aquestes polítiques de treball amb aquells infants i adolescents que tenen menys oportunitats d’accedir al lleure educatiu”. Des del Consell Comarcal s’assenyala la importància de donar suport als municipis i ajudar a fer possible que infants i joves hagin pogut tornar-se a veure i a relacionar després d’uns mesos de dificultat a conseqüència de la situació de pandèmia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LLEURE EDUCATIU  CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal obren una nova convocatòria dels ajuts InnoBages
BAGES
El Consell Comarcal reclama els trens semidirectes i al·lega contra el PLATER
BAGES
Nova plataforma per trobar sòl, naus i oportunitats industrials

BAGES
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona
BAGES
El Consell Comarcal demana que la Llei d’Alta Muntanya no deixi fora els pobles de muntanya del Bages
BAGES
El Consell Comarcal impulsa un projecte d'energia a Fonollosa per reduir la factura de la llum
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Arxiu Municipal digitalitza més de 13.000 documents dels seus fons documentals
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages s’omple de música amb el cicle “Amb veu pròpia”
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]