Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Projecte de lleure educatiu
‘Educovida’ s’ha programat amb èxit des de l’octubre a un total de tretze municipis de la comarca amb una oferta de lleure de qualitat per a infants i adolescents en situació de vulnerabilitat social.
Projecte de lleure educatiu.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
27/05/2021 12:34
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Aquest mes de maig acaba el projecte Educovida, un programa adreçat a més de 150 infants i adolescents del territori en situació de vulnerabilitat que han pogut gaudir, des de l’octubre, d’una oferta de lleure de qualitat. Educovida és una iniciativa de l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Bages que s’ha programat setmanalment als municipis de Sant Joan de Vilatorrada, Callús, Súria, Cardona, Santpedor, Artés, Avinyó, Navàs, Navarcles, El Pont de Vilomara, Sant Vicenç de Castellet, Sant Fruitós de Bages i Sallent.

A través dels espais dels Centres Oberts i les Aules Socioeducatives d’aquests municipis infants i adolescents han pogut participar d’activitats de lleure educatiu pensades i diferenciades. Des d’octubre s’han programat activitats de percussió corporal, teatre social, ioga i tècniques de relaxació, percussió corporal, jocs tradicionals, etc. L’objectiu del projecte és afavorir la socialització i l’autoestima dels participants.

Un servei necessari

La consellera de l’Àrea de Serveis Socials  Bàsics, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages, Àdria Mazcuñán i Claret, apunta que “aquest any era més necessari que mai continuar impulsant aquestes polítiques de treball amb aquells infants i adolescents que tenen menys oportunitats d’accedir al lleure educatiu”. Des del Consell Comarcal s’assenyala la importància de donar suport als municipis i ajudar a fer possible que infants i joves hagin pogut tornar-se a veure i a relacionar després d’uns mesos de dificultat a conseqüència de la situació de pandèmia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LLEURE EDUCATIU  CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages engega els tallers de teatre “Àvies del segle XXI”
BAGES
El Consell Comarcal del Bages torna a demanar inversions immediates a Rodalies i la gratuïtat de la C-16
BAGES
El Consell Comarcal del Bages impulsa el nou Pla Comarcal de Joventut

BAGES
El Consell Comarcal impulsa un formació en electricitat i electrònica
BAGES
El Consell Comarcal del Bages destina 20.400 € dels Ajuts InnoBages 2025
BAGES
El Bages avança en ocupació
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]