Divendres 06 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La cantant Beth Rodergas va conversar al cicle ‘Pessics de Vida’
En una entrevista amb el periodista Dani Sala, Rodergas va repassar des del seu pas per Operación Triunfo i fins a l’actualitat, amb la publicació del seu treball més íntim ‘Origen’, amb cançons escrites per ella mateixa i que tenia en un calaix des del 2005.
La cantant Beth Rodergas va conversar al cicle ‘Pessics de Vida’. Foto: Maria Alba Riu

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
11/06/2021 12:19
Victòria balsàmica del Kids&Us Manresa a Lituània
El festival de cultura urbana Stalow Fest torna a Manresa el 14 de novembre
Blaumut fa l'anunci del seu comiat i actuarà al concert d'AMPANS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
Fa un parell de mesos ha vist la llum ‘Origen’, el darrer disc de Beth Rodergas, que ara porta de gira, i que recull temes (en català, castellà i anglès) i que portaven guardats fa uns quinze anys. Durant el confinament, Rodergas va aprofitar “per compondre i recompondre" les cançons que hi al seu nou treball, de manera que fa realitat una “assignatura pendent”.

Recorda el seu pas per Operación Triunfo com el programa que li va canviar la vida. Reconeix que si no hagués entrat a l’Acadèmia “em dedicaria a la música segur, però no sé si hagués tret discos propis i hauria acabat en el teatre musical”. Rodergas va explicar que ella es considera cantant, “compondre és una altra cosa, encara que també és molt gratificant que els altres cantin cançons teves”.

El pas per OT va acabar amb la seva participació al Festival d’Eurovisió (2003), una època que va viure amb “molta pressió”. Un canvi d’aires va ser la solució i la Beth se’n va anar a viure a Londres mig any. Explica que necessitava “formar-me, aprendre l’anglès i tornar a l'anonimat" que tenia abans.

Tot i que la seva faceta musical ha estat una mica parada durant els últims anys, Rodergas comenta que no ha “parat mai’ i que ha estat centrada en projectes relacionats amb la televisió i el teatre. A més a més, s’ha convertit en empresària amb la creació de la seva pròpia marca de roba infantil, juntament amb la seva mare, i, alhora, també ha fet realitat el seu gran projecte de vida: ser mare.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BETH RODREGAS  PESSICS DE VIDA   MANRESA  
També et pot interessar:
BÀSQUET
Victòria balsàmica del Kids&Us Manresa a Lituània
LA FOTO DEL DIA
Les bicis Baik aparcades al carrer
LA FOTO DEL DIA
La plaça de la Farola de nit

BÀSQUET
El Kids&Us Manresa incorpora l'aler-pivot Isaiah Mobley per als pròxims dos mesos
MANRESA
L'Ajuntament ofereix 132 places al Casal de Nadal per afavorir la conciliació de les famílies
MANRESA
Les llums de Nadal arribaran a més carrers i l'arbre gegant de Sant Domènec creix fins als 21 metres
Les bicis Baik aparcades al carrer
El Cicle d’arrel porta aquest dissabte al Kursaal el concert ballable amb el grup de folk Bauma
Victòria balsàmica del Kids&Us Manresa a Lituània
El cicle MOU-TEatre presenta una nova creació col·lectiva
Els centres cívics presenten la programació expositiva per als mesos de novembre i desembre
El Cosmògraf celebra deu anys analitzant els grans canvis de l'última dècada
El festival de cultura urbana Stalow Fest torna a Manresa el 14 de novembre
Blaumut fa l'anunci del seu comiat i actuarà al concert d'AMPANS


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]