Dilluns 02 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Festival Internacional de Música Clàssica de Sant Fruitós
La 27a edició del Festival Internacional de Música Clàssica Memorial Eduard Casajoana, omplirà un any mes els jardins de Sant Benet de Bages de propostes musicals d'alta qualitat.
Festival Internacional de Música Clàssica de Sant Fruitós. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció/ Jordi Preñanosa  
15/06/2021 12:50
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
Enguany el Festival torna amb un format de 3 concerts on prenen especial protagonisme artistes d'alt nivell de casa nostra. El primer dels concerts, programat pel dijous 8 de juliol, portarà dalt de l'escenari al manresà Manel Camp amb "Zefiro torna", un espectacle únic dins la gira dels 75 anys d'aniversari del pianista. En aquest espectacle, que versarà entre el barroc i el jazz, estarà acompanyat pel trompetista Matthew Simon, la cantant Gemma Abrié i l'Ensemble Méridien Barcelona. Interpretaran peces de Monteverdi, Falconieri, Bach, Corelli entre d'altres.

El dijous 15 de juliol serà el torn dels artistes emergents. Pujaran d'alt de l'escenari el pianista Eudald Buch, qui ja va oferir un concert en format virtual en la passada edició, Emma Stratton i Ot Ortega. Estaran acompanyants a l'escenari pel pianista Vladislav Bronevetzky, la mezzosoprano Mireia Pintó i la soprano Alexandra Gladysheva. Interpretaran obres de Bach, Busoni, Weber, Rachmàninoff i Donizetti. La tercera proposta, programada pel dijous 22 de juliol, portarà al tenor sallentí Roger Padullés amb l'espectacle "Emili Vendrell: la veu del poble", acompanyat pel pianista Jordi Armengol i amb la lectura de textos de l'actor Ferran Frauca.

Una de les novetats d'enguany entorn del festival és la unió amb la DO Pla de Bages per tal de vincular els vins de casa nostra amb el certamen. Enguany els cellers Abadal, Collbaix i Sant Miquel d'Oló seran els encarregats d'omplir les copes dels assistents un cop hagin finalitzat els concerts. Tots els concerts es celebraran a ¼ d'onze de la nit als jardins de Sant Benet de Bages. Les entrades ja es poden adquirir per 25 euros a www.festivalsantfruitos.com o presencialment a les taquilles del Kursaal de Manresa i a Foto Isidre a Sant Fruitós de Bages.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTIVAL DE MÚSICA CLÀSSICA   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre

ST. FRUITÓS
El barri de la Rosaleda de Sant Fruitós de Bages celebra una nova edició del Castaween
SÚRIA
Taller per a famílies amb adolescents a Súria
SÚRIA
La Policia Local i la Brigada actuen per facilitar l'accés al Cementiri
Com funciona un cotxe autònom? Així “veu” i interpreta el que passa al seu voltant
El carrer Guimerà vist de nit
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
Unes 800 persones s'interessen pels programes de la Diputació al Saló de l'Ocupació
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]