Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La campanya de 'Bons Manresa' s'obre a la població de fora la ciutat
La iniciativa, que permet als clients obtenir un descompte directe del 20% per cada 25 euros de compra, es va engegar a principis d’aquest mes i inicialment es dirigia exclusivament a la ciutadania manresana. Ara, s’obre a la població de fora la ciutat amb l’objectiu d’incentivar la presència de clients de la comarca i d’altres indrets.
La campanya de 'Bons Manresa' s'obre a la població de fora la ciutat. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
20/06/2021 12:16
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
La campanya de bons per obtenir descomptes al comerç i la restauració de Manresa s’obre a la població de fora la ciutat amb la voluntat de reforçar el seu paper com a capital comercial i incentivar la presència de clients de la comarca i d’altres indrets. La iniciativa es va iniciar a principis del mes de juny i permet a la ciutadania obtenir un 20% de descompte per cada compra o consumició de 25 euros en establiments de comerç no essencial, bars o restaurants a través d’una aplicació que es pot descarregar en aquest enllaç.

Per a poder-se beneficiar dels descomptes, els usuaris s’han de registrar prèviament i, un cop fet aquest pas, obtenen cinc bons de cinc euros que poden bescanviar mitjançant els codis QR que genera la mateixa eina. Es poden utilitzar d’un en un o bé agrupats en un màxim de cinc. L’Ajuntament aporta el finançament íntegre dels bons —que ascendeix a 200.000 euros— i estima que l’impacte econòmic que la campanya suposarà per al comerç de la ciutat serà de, com a mínim, un milió d’euros.

Recordem que, a banda de la campanya, l’Ajuntament també va posar en marxa el dispositiu ‘Reactiva’, un servei que ofereix assessorament gratuït especialitzat a comerços (especialment el no essencial), bars, restaurants, empreses del sector turístic i persones emprenedores afectades per la Covid-19. El programa preveu un acompanyament individualitzat per cada negoci, en el qual es farà un diagnòstic de les necessitats del projecte i es donarà suport en la cerca de finançament i en l’execució del pla. Per a participar-hi, cal posar-se en contacte amb el CEDEM a través del correu electrònic cedem@ajmanresa.cat. Ambdues iniciatives forment part del Pla Local de Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa i tenen per objectiu incentivar la demanda als establiments comercials i accelerar la reactivació econòmica del comerç i la restauració.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BONS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
MANRESA
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
MANRESA
Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges

MÀGIA
El setè Festival Màgic de Manresa tornarà dissabte a omplir de màgia el centre de la ciutat
MANRESA
Manresa celebra el Dia Internacional de les Persones Grans amb un mes d'activitats culturals
MANRESA
Aigües de Manresa i FORUM impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]