Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arranca la temporada dels Casals d’Estiu del CAE
La primera setmana de Casals d’Estiu del CAE – Fundació La Xarranca ha començat amb molta il·lusió i molt bona energia. Els nens i nenes s’han conegut entre ells i estan entrenant per a ser bons ninges. Els joves d’Òrbita Jove i Pack Jove, per la seva banda, han fet el primer bivac de la temporada i han après les tècniques principals del vòlei platja.
Arranca la temporada dels Casals d’Estiu del CAE.

LES PROPOSTES D'OCI / Redaccio/ Sergi Vazquez  
03/07/2021 13:10
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
Ja ha arribat la calor i això vol dir que han començat els Casals d'Estiu per a infants i joves de la Catalunya Central! La primera setmana ha estat tot un èxit, on els nens i nenes han trencat el gel amb jocs de coneixença i s’han après la cançó de l’esmorzar. Cada any ens inventem una cançó nova per donar pas a l’esmorzar i enguany la melodia és la de Bola de Drac! A més, han començat els seus entrenaments per convertir-se en ninges i ja tenen la seva bandana i la seva llibreta per anotar les missions. Com no podia ser d’una altra manera, els nens i nenes també fan jocs d’aigua cada dia si és possible i aquesta setmana han fet una excursió per conèixer l’entorn.

Els joves d’Òrbita Jove (Manresa) i Pack Jove (Vacarisses) s’ho estan passant d’allò més bé! Entre gimcanes de carrer, excursions que acaben amb bivac, torneig de vòlei o una sortida al canal Olímpic i pàdel surf (Vacarisses)! Enguany s'han apuntat uns 400 infants que es reparteixen entres els casals de l'escola La Sèquia, Pare Algué i Renaixença de Manresa; El Bitxac de Santpedor, Castellbell i el Vilar i el de Monistrol de Montserrat. Uns 320 joves faran activitats programades i segons les seves motivacions amb Òrbita Jove, organitzat amb el suport de l’Ajuntament de Manresa; i Pack Jove, organitzat amb el suport de l’Ajuntament de Vacarisses.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAE   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
FUTBOL
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
LA FOTO DEL DIA
La façana de darrere de La Buresa

MANRESA
L'Ajuntament inicia els treballs d'enderroc de dues petites naus en desús a la carretera de Vic
MANRESA
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
MANRESA
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
La 10a Fira de la Carbassa de Calaf torna a omplir la plaça dels Arbres de visitants
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]