Divendres 12 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç de Castellet atorga la Medalla 2021 als col·lectius sanitaris
En el marc de la Festa Major, dissabte s’entregarà la Medalla en un acte a l’Auditori. La medalla quedarà exposada a la Biblioteca Municipal.
Sant Vicenç de Castellet atorga la Medalla 2021 als col·lectius sanitaris. Foto: AJSVC

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/07/2021 09:27
El Papa resa davant de la Mare de Déu de Montserrat
Les entitats sardanistes de Manresa seran les amfitriones de la 27a Revetlla Infantil sense petards
200 alumnes del Bages presenten propostes per millorar el seu entorn
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA
Metges i metgesses, infermers i infermeres, personal tècnic auxiliar d’infermeria, personal del SEM, administratius i administratives sanitàries, personal del SAD, gerocultors i gerocultores, personal d’atenció indirecta, treballadors i treballadores socials sanitàries, llevadores i farmacèutiques que exerceixen a Sant Vicenç de Castellet i que han treballat i treballen des de primera línia per combatre la pandèmia. L’Ajuntament vol retre un homenatge especial a tots aquests col·lectius, atorgant-los la Medalla 2021, un reconeixement municipal creat per posar en valor mèrits extraordinaris en persones que hagin prestat servei al poble.

Per segon any, es tracta d’una edició extraordinària, a causa de la pandèmia: l’any passat  es van homenatjar els voluntaris i enguany, els professionals sanitaris i assistencials que han estat lluitant contra la Covid des de primera línia i des del primer moment. L’entrega de la Medalla serà aquest proper dissabte, en el marc de la Festa Major, a les 12 del migdia, a l’Auditori M. Carme Grauvilardell. Durant l’acte, recolliran els diplomes professionals que exerceixen a Sant Vicenç de Castellet en representació de cada un dels col·lectius homenatjats. Prèviament, el divendres, el ple de l’Ajuntament aprovarà aquesta distinció.

La Medalla quedarà exposada a la Biblioteca

La Medalla 2021 quedarà exposada a la Biblioteca Salvador Vives Casajuana com a homenatge a tots els col·lectius sanitaris i assistencials.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Ona Amérigo i Elna Guillén guanyen el concurs de cartells de la Festa Major d’Estiu
SÚRIA
Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs 2025-26
SÚRIA
La Biblioteca acull l'acte de cloenda dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove

ST. FRUITÓS
El barri de La Rosaleda dona el tret de sortida a les festes dels barris
BAGES
La DO Pla de Bages reafirma el seu vincle amb el territori en una Fira ViBa de rècord
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou Centre d’Atenció Primària
Les cadires ja són al Passeig
El Servei d'Oncologia Radioteràpica de Manresa commemora 10 anys
La Biblioteca acull l'acte de cloenda dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove
Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs 2025-26
El Papa resa davant de la Mare de Déu de Montserrat
Les entitats sardanistes de Manresa seran les amfitriones de la 27a Revetlla Infantil sense petards
200 alumnes del Bages presenten propostes per millorar el seu entorn
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]