Dilluns 20 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cicle “L’empresa del demà”
L’experta en lideratge transformacional Núria Aymerich ha assegurat que les persones són el més important per a l’economia 4.0.
Cicle “L’empresa del demà”.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/07/2021 13:04
El Festival Camins tanca amb èxit la seva primera edició amb una bona resposta de públic
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba
Campanya d'Excavacions Arqueològiques
Cardona convoca el concurs per escollir el cartell de la Festa Major
La Cambra de Comerç de Manresa ha estrenat  el cicle “L’empresa del demà” parlant d’economia 4.0 i destacant el paper cabdal que hi tenen les persones. Núria Aymerich, experta en lideratge transformacional, ha estat la ponent d’una sessió on s’ha posat de relleu la importància de la formació i del lideratge perquè les persones, ha dit, “són la clau de l’economia 4.0”. En aquest sentit, Aymerich ha assegurat que la capacitat de lideratge es pot aprendre i entrenar, i que no només l’han d’exercir aquells que estan a dalt de tot de l’organització sinó els professionals que hi treballen a tots els nivells.

Aymerich ha assegurat que el salt cap a l’empresa 4.0 té grans avantatges com la disminució dels accidents i els errors i la possibilitat de produïr més i amb més qualitat. Per contra, els professionals actuals han de formar-se per poder donar resposta a les necessitats de les empreses 4.0 i aprendre a gestionar incerteses, ser flexibles, i sobretot liderar.

“L’empresa del demà” és un cicle de xerrades sobre la indústria 4.0 que organitza la Cambra dins del programa TTT, impulsat per l’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal del Bages i que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. La jornada  també s’inscriu dins dels actes de la Mobile Week a Manresa, ja que l’edició d’enguany d’aquest esdeveniment té entre els seus temes centrals el de les habilitats professionals digitals que està demanant el mercat. En el seu parlament la presidenta de la Cambra, Sílvia Gratacòs, ha celebrat poder recuperar les jornades presencials després de l’aturada provocada per la pandèmia, i ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa tant en l’organització de la Mobile Week com del programa TTT.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAMBRA DE COMERÇ   MANRESA 
També et pot interessar:
MÚSICA
El Festival Camins tanca amb èxit la seva primera edició amb una bona resposta de públic
ACTUALITAT
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba
LA FOTO DEL DIA
Vesprada amb el cel encès

ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa organitza, aquest cap de setmana, tirades socials
MANRESA
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
MANRESA
Crònica del Ple Ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 16 de juliol
El Club Tir Precisió Manresa organitza, aquest cap de setmana, tirades socials
Vesprada amb el cel encès
El Festival Camins tanca amb èxit la seva primera edició amb una bona resposta de públic
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba
Campanya d'Excavacions Arqueològiques
Cardona convoca el concurs per escollir el cartell de la Festa Major
Obertes les inscripcions al programa escolar "Anem al teatre" per al curs 2026-2027
Una vintena de veïns participen en la primera Taula Veïnal de la Carretera de Santpedor


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]