Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen els "Esmorzars modernistes"
La proposta conjunta de la Fundació Turisme i Fires de Manresa i l’Hotelet Casa Padró es podrà fer els dies 23 de juliol, 27 d’agost i 10 de setembre.
Tornen els "Esmorzars modernistes". Foto: AJM

LES PROPOSTES D'OCI / Redaccio/ Sergi Vazquez  
15/07/2021 13:49
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
L’any 2020 es van estrenar els Esmorzars Modernistes, una proposta organitzada conjuntament entre la Fundació Turisme i Fires de Manresa i l'Hotelet Casa Padró, que consistia en un esmorzar a la terrassa de l’Hotelet, seguit d’una visita guiada pel modernisme manresà. La proposta va tenir tan bona acollida que es van haver de programar més sessions de les previstes inicialment. Per aquest motiu  aquest 2021 es reprogramen tres sessions més, els dies 23 de juliol, 27 d’agost i 10 de s etembre.  

La capacitat actual de l'activitat serà limitada a un màxim de 10 persones per tal de respectar les mesures de seguretat de la covid-19. Els Esmorzars Modernistes tindran una durada de dues hores i mitja, aproximadament. L'inici de l'experiència serà a les 10 del matí al terrat de l'Hotelet Casa Padró i finalitzarà a 2/4 d'1 del migdia a la Seu. El preu de l'experiència és de 12 euros per persona. La reserva d'entrades es pot fer a través de la web de Manresa Turisme: www.manresaturisme.cat   La proposta, pensada tant per a turistes com per a ciutadans de Manresa que vulguin conèixer millor la seva ciutat, té com a objectiu potenciar el turisme, la gastronomia i el teixit econòmic local.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESMORZARS MODERNISTES   MANRESA   TURISME  
També et pot interessar:
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
ACTUALITAT
Turisme sostenible: com viatjar respectant el planeta
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur

MANRESA
'MicroObert' al Mercat Puigmercadal
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita Andorra buscant pujar un nou esgraó
MANRESA
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]