Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campus de la Convivència i la Diversitat
El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.
Campus de la Convivència i la Diversita.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/07/2021 14:01
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
En el marc del Projecte Comunitari Intercultural (Projecte ICI), que l'Ajuntament de Cardona du a terme amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa, s'organitza el Campus de la Convivència i la Diversitat 2021, que es desenvoluparà fins el 9 d'agost en diferents espais de la vila, amb totes les mesures sanitàries garantides i aforaments reduïts, pel que caldrà fer reserva prèvia a totes les activitats.

Durant el campus es realitzaran diferents tallers i activitats educatives, artístiques, culturals i d'oci saludable, per a totes les edats, des d'infants fins a gent gran. El seu objectiu és fomentar la participació plural i diversa, del màxim de col·lectius i persones, i millorar la convivència de la ciutadania de Cardona. En el seu disseny hi han participat i col·laborat tècnics de l'administració, associacions, col·lectius diversos i ciutadania a títol individual. El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.

Les inscripcions es poden fer a través del formulari https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcuwmKqZS3uD8dCqhYZ9B14EFe6-TKK-JwCds4x3rdmKRN4A/viewform?usp=pp_url o enviant un correu a campusconvivencia@gmail.com. Totes les activitats són gratuïtes però les places són limitades i depenen de la capacitat de cada taller o activitat en particular, en les que es respectaran les mesures d’higiene i seguretat vigents de la Covid-19.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní

BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
ST. FRUITÓS
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
ST. FRUITÓS
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
Els camions elèctrics ja són més fiables i rentables que els dièsel
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
El Sistema d'Emergències Mèdiques posa en marxa més de 1.600 noves ambulàncies a Catalunya
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
Com desconnectar de la tecnologia dins de casa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]