Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campus de la Convivència i la Diversitat
El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.
Campus de la Convivència i la Diversita.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/07/2021 14:01
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
En el marc del Projecte Comunitari Intercultural (Projecte ICI), que l'Ajuntament de Cardona du a terme amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa, s'organitza el Campus de la Convivència i la Diversitat 2021, que es desenvoluparà fins el 9 d'agost en diferents espais de la vila, amb totes les mesures sanitàries garantides i aforaments reduïts, pel que caldrà fer reserva prèvia a totes les activitats.

Durant el campus es realitzaran diferents tallers i activitats educatives, artístiques, culturals i d'oci saludable, per a totes les edats, des d'infants fins a gent gran. El seu objectiu és fomentar la participació plural i diversa, del màxim de col·lectius i persones, i millorar la convivència de la ciutadania de Cardona. En el seu disseny hi han participat i col·laborat tècnics de l'administració, associacions, col·lectius diversos i ciutadania a títol individual. El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.

Les inscripcions es poden fer a través del formulari https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcuwmKqZS3uD8dCqhYZ9B14EFe6-TKK-JwCds4x3rdmKRN4A/viewform?usp=pp_url o enviant un correu a campusconvivencia@gmail.com. Totes les activitats són gratuïtes però les places són limitades i depenen de la capacitat de cada taller o activitat en particular, en les que es respectaran les mesures d’higiene i seguretat vigents de la Covid-19.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
SÚRIA
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions

ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta Estrany riu al Teatre Casal de Sant Fruitós de Bages
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]