Pocs minuts després tampoc ja no en quedaven pel concert de 31 FAM. Són les entrades que més ràpidament es van exhaurir un cop va entrar en funcionament la web de reserva de localitats, que en un primer moment es va col·lapsar. A mitja tarda es va penjar el cartell d’entrades exhaurides als dos espectacles de Xàldiga: la Moscada Infantil i el «Foc a la covid», que se celebraran a La Salle.
Els actes de la festa major són gratuïts però enguany es fa pagar el preu simbòlic d’un euro per comprometre mínimament a la gent a assistir-hi. Com a l’edició de l’any passat, tots els actes tenen un aforament limitat a causa de l’emergència sanitària, i s’ha de reservar entrada prèviament.
«Foc a la covid» és el títol de l’espectacle de llum i foc que Xàldiga ha preparat per la festa major d’enguany, que igual que l’any passat no tindrà correfoc a causa de l’emergència sanitària. Ha generat interès. Tant que a primera hora de la tarda ja no hi havia localitats. Serà al camp de futbol de La Salle davant 833 persones.